اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی در اردستان برگزار می شود

اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی در اردستان برگزار می شود
رئیس تبلیغات اسلامی اردستان، گفت: امسال اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی پیشنهاد شده که مجزا از بزرگسالان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حضور قابل ملاحظه مردم در سنوات گذشته اعتکاف بیانگر اعتقادات محکم مردم به مسائل دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: ماه رجب در واقع زندگی و تولدی دوباره را به عاشقان نوید می دهد و فرصت مناسبی برای راز و نیاز و استغفار به درگاه خداوند است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: اولین جلسه ستاد کاربردی و راهبردی اعتکاف97 با حضور ائمه جماعات و دستگاههای فرهنگی برگزار شده و مقرر شد تا کمیته ها در اسرع وقت شکل بگیرد.

,

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه کمیته فرهنگی، کمیته انتظامی، کمیته تدارکات و پشتیبانی تشکیل خواهد شدف تصریح کرد: مقرر شده تا کمیته مساجد با حضور شش مسجد که اعلام میزبانی کرده اند تشکیل شود و درنهایت چهار مسجد برای میزبانی معتکفین شهر اردستان مشخص شود.

,

وی تاکید کرد: زمان اعتکاف در تاریخهای 11 تا 13 فروردین  و تقارن آن با ایام عید مشخص نهواهد شد که حضور به چه شکل خواهد بود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: امسال اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی پیشنهاد شده که مجزا از بزرگسالان برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام حیدری آمار معتکفان در سال گذشته برای کل شهرستان اردستان را 920نفر اعلام کرد که در شهر اردستان 148برادر و 468 خواهر حضور داشته اند.

,

وی زمان ثبت نام  را دهم اسفند  اعلام کرد که از طریق فضای مجازی و تریبونهای نمازجمعه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه