اخبار داغ

فرماندار ثلاث باباجانی مطرح کرد :

برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی محدودیت نداریم

برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی محدودیت نداریم
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : پیرو دستور العمل آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی جلسات هماهنگی برگزار و تاکید شد که زمینه ای فراهم شود که در سریع ترین وقت ممکن تسهیلات جذب گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل شاخ شمیران، امروز جلسه شورای اشتغال ثلاث باباجانی با ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

صادق خدادادی در این جلسه اظهار داشت : دولت طرح های زیاد مناسبی برای اشتغال روستایان و مرزنشینان در نظر گرفته است و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد لذا ادارات مربوطه در این حوزه اطلاع رسانی وبرای مردم از مزایا و اهمیت این تسهیلات اشتغال زایی  شفاف سازی نمایند.

,

 

,

خدادادی افزود :‌ اداره کار و رفاه اجتماعی به عنوان مشاور عمل نمایند و در زمینه طرح های توجیهی کمک حال مردم باشند.

,

 

,

وی بیان داشت :‌مطابق ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعارسال "تولید و اشتغال"، دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در راستای اشتغالزایی و تقویت تولیدات داخلی، طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی را با اعطای تسهیلات مربوطه در دستور کار قرارداده است.

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین گفت : طرحهای صنعتی ،‌ طرحهای کشاورزی و طرحهای خدماتی از طرح هایی اشتغال زایی  هستند که شامل اعطای تسهیلات می شوند .

,

 

,

خدادادی در پایان گفت :‌مهلت پرداخت اقساط و دوره تنفس تسهیلات به تناسب طرح متقاضی تعیین می شود اما حداکثر دوره تنفس ۱سال و حداکثر زمان پرداخت اقساط ۶سال می باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه