اخبار داغ

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور:

دو طرح نگهداری و اشتغال زایی مددجویان بهزیستی گرمسار افتتاح شد

دو طرح  نگهداری و اشتغال زایی مددجویان بهزیستی گرمسار افتتاح شد
با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه گرمسار دو طرح در بخش های نگهداری معلولان ذهنی شهر گرمسار و یک طرح اشتغال زا در بخش مددجویان و معلولان در روستای فند گرمسار افتتاح شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین با حضور انوشیروان بندپی؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور مرکز شبانه روزانه نگهداری معلولان ذهنی با نام آل یاسین شهر گرمسار با مساحت 3800 متر مربع و با زیر بنای 1200 متر مربع و با اعتبار 10 میلیارد ریالی توسط خیرین و اعتبارات داخلی سازمان بهزیستی کشور به بهره برداری رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

  مرکز نگهداری معلولان ذهنی آل یاسین گرمسار دارای ظرفیت 50 نفر و 14 اتاق  می باشد که در حال حاضر 31 معلول ذهنی را از شهر گرمسار و دیگر شهرهای استان  را نگهداری می کنند .

,

 محسنی بندپی در ادامه موسسه خیریه اشتغال معلولان گرمسار با نام راه مانگار مهر روستای فند از توابع بخش مرکزی گرمسار را به بهره برداری رساند .

,

 موسسه خیریه راه ماندگار مهر گرمسار با هدف ایجاد محیط های اشتغال برای معلولان جسمی و حرکتی با زیر بنای 250 متر مربع و 5 اتاق و دارای 15 چرخ خیاطی با اعتبار 500 میلیون ریال و به صورت مستقیم برای 15 معلول اشتغالزایی کرده است و این طرح تا 50 نفر توسعه پیدا خواهد نمود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه