اخبار داغ

معاون فرماندار قرچک:

نظارت کامل بر توزیع آرد و پخت نان قرچک به طور جدی انجام شود

نظارت کامل بر توزیع آرد و پخت نان قرچک به طور جدی انجام شود
معاونت برنامه‌ریزی واداری مالی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: باید دستگاه‌های نظارتی و اعضای کارگروه با دقت و نظارت کامل بر توزیع آرد و پخت نان شهرستان قرچک داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مصطفی زینت‌بخش در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک بابیان اینکه آرد و نان یک بحث حیاتی در جامعه است، اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت و ثبت آمار شهرستان قرچک در سرشماری سال 95 درخواست افزایش سهمیه آرد داده‌شده است. علاوه بر جمعیت ساکن و به دلیل اینکه این شهرستان در مسیر عبوری شهرستان‌های هم‌جوار قرار دارد، میزان سهمیه این شهرستان مازاد بر جمعیت ساکن انتظار می‌رود.
وی افزود: باید دستگاه‌های نظارتی و اعضای کارگروه با دقت و نظارت کامل بر توزیع آرد و پخت نان شهرستان قرچک رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد ونانی باکیفیت و کمیت مطلوب به دست شهروندان برسد.
زینت‌بخش تصریح کرد: پیشنهاد اتحادیه نانوایان شهرستان قرچک مبنی بر اینکه تمامی نانوایان نسبت به تهیه دفترچه بازرسی جهت ثبت تخلیه آرد و گزارش بازرسی و همچنین نصب تابلو نرخ نامه نان جهت رؤیت مشتریان قرار دهند تأکید کرد.
وی افزود: به آن دسته از نانوایانی که بدون نظر موافق کارگروه و نادیده گرفتن آیین‌نامه داخلی اتحادیه از قبیل متراژ و ارتفاع فضا، اقدام به تغییر مکان غیرقانونی نانوایی کرده‌اند، فرصتی 3 ماه داده می‌شود تا نسبت به برطرف کردن ایرادات قانونی که توسط اتحادیه نانوایان ابلاغ‌شده است، اقدام نمایند، در غیر این صورت اتحادیه موظف است برابر مقررات و قانون نظام صنفی و آئین‌نامه داخلی اتحادیه برخورد و نتیجه اقدامات به فرمانداری ارسال گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,


معاونت برنامه‌ریزی واداری مالی فرمانداری شهرستان قرچک بابیان اینکه نظارت مستمر بر نانوایی‌ها می‌تواند این صنف زحمت‌کش را به سمت سوی خدمت‌رسانی خوب به شهروندان با پخت نان مرغوب سوق دهد، تصریح کرد: کیفیت نان توسط بازرسین فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مورد ارزیابی و بررسی مداوم قرار گیرد و بازدیدهای مشترک از نانوایان به‌صورت مستمر انجام شود.
در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک نظارت بهداشتی مستمر و عدم استفاده نانوایان از نمک بیش‌ازحد، جوش‌شیرین، ترکیب شیمیایی جوهر قند و دیگر افزودنی‌های غیرمجاز موردبررسی و در ادامه جلسه پرونده‌های ارائه‌شده توسط اتحادیه نانوایان در حوزه شهر و روستا موردبررسی قرار گرفت.
گفتنی است، جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک به ریاست مصطفی زینت‌بخش معاونت برنامه‌ریزی واداری مالی فرمانداری و با حضور محمد گل دستانی رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان، سعید محمدی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، نماینده شبکه بهداشت و درمان و رئیس اتحادیه نانوایان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, ,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه