اخبار داغ

با حضور مسئولان؛

نمایشگاه جشنواره جابر ابن حیان مدارس ابتدایی اصلاندوز افتتاح شد+تصاویر

نمایشگاه جشنواره جابر ابن حیان مدارس ابتدایی اصلاندوز افتتاح شد+تصاویر
مرحله منطقه ای نمایشگاه جشنواره جابر ابن حیان مدارس ابتدایی عادی و عشایری با حضور امام جمعه و بخشدار اصلاندوز، رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در هنرستان علم و صنعت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز پیش از ظهر امروز یکشنبه با تبریک هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، کیفیت بخشی به آموزش و مشارکت دانش آموزان در امر آموزش و یادگیری، تحقق اهداف دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه های علمی، آموزشی، شناسایی و تقویت استعدادهای فردی دانش آموزان، پرورش روحیه خلاقیت، نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش، پرسشگری و مسئولیت پذیری دانش آموزان را از اهداف مهم جشنواره طرح جابربن حیان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی با اشاره به اینکه ایده های دانش آموزان در دوره ابتدایی بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود افزود: جشنواره جابربن حیان رقابت سالم و هیجان انگیز علمی بین دانش آموزان است که در تقویت میل یادگیری، افزایش مهارتهای زندگی و کاربردی کردن مسایل علمی در زندگی آینده دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

,

رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 طرح علمی برتر تولید شده  توسط دانش آموزان مدارس ابتدایی در معرض نمایش قرار گرفت که پس از داوری آثار منتخب به مرحله استانی راه خواهد یافت.

,

مهرآوران با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی جشنواره به دقت بیشتر و دقیق هیات داوران در انتخاب نفرات برتر و معرفی آنان به مرحله استانی و همچنین شرکت فعال دانش آموزان در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان و تلاش بیشتر در جهت کسب رتبه های برتر در این مرحله تأکید کرد.

,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,
,
,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه