اخبار داغ

مینایی در دیدار مدیر برق پارس آباد؛

ظرفیت شبکه برق اصلاندوز تقویت شود/ضرورت اختصاص دستگاه بالابر به اداره برق اصلاندوز

ظرفیت شبکه برق اصلاندوز تقویت شود/ضرورت اختصاص دستگاه بالابر به اداره برق اصلاندوز
بخشدار اصلاندوز گفت:باید نسبت به تقویت ظرفیت شبکه برق بخش اصلاندوز برای فصلهای آینده تلاش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،با حضور روح اللهی مدیر برق شهرستان پارس اباد امروز در بخشداری اصلاندوز جلسه ای در خصوص مسائل و مشکلات برق و افت ولتاژ در شهر اصلاندوز در بعضی از روستاها و توسعه شبکه و نوسازی شبکه برق این بخش تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این دیدار سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز با تاکید بر لزوم آینده نگری و در نظر گرفتن اوج مصرف برق در فصول گرم و افت ولتاژ در سال های گذشته اشاره کرد و گفت:باید نسبت به تقویت ظرفیت شبکه برق بخش اصلاندوز برای فصلهای آینده تلاش کرد.

,

بخشدار اصلاندوز ضمن تشکر از اقدامات مفید مدیر برق شهرستان پارساباد در خصوص رفع مشکلات برق اصلاندوز از وی خواست نسبت به پیگیری اختصاص دستگاه بالابر برای اداره برق اصلاندوز تلاش مضاعف داشته و نسبت به تکمیل عملیات تقویت برق در پاسگاه انتظامی اصلاندوز و روستاهای عمران آباد و بران و اسکیلوی علیا و سفلی و برخی نقاط داخل شهر توجه ویژه داشته باشند.

,

روح اللهی مدیر برق شهرستان پارساباد نیز با اشاره به افزایش نصب ترانس در روستاها و شهر اصلاندوز و تعویض خطوط و ارتقاء آن به کابل های خود نگهدار نسبت به تلاش برای رفع دغدغه های مردم و بخشدار اصلاندوز در خصوص مشکلات موجود تاکید کرد.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه