اخبار داغ

سامانه بارشی جدیدی فردا وارد کشور می‌شود

سامانه بارشی جدیدی فردا وارد کشور می‌شود
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در حال حاضر کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد، گفت: سامانه بارشی جدیدی عصر فردا از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا بخشهایی از غرب، مرکز و شمال کشور را در برمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته غالب نقاط کشور را در برگرفته است، امروز و فردا نیز بخشهایی از غرب، مرکز و شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز از شدت بارشها در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود و گستره بارشها در شرق و مرکز کشور ادامه می‌یابد.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز دوشنبه نیز این سامانه بارشی با شدت بیشتر در بخشهای شرقی فعال خواهد بود و دستاورد آن باران و برف به همراه وزش باد موقتی است.

,

وظیفه با بیان اینکه این سامانه بارشی ظهر روز دوشنبه از شرق کشور خارج می‌شود، گفت: به محض خروج این سامانه از کشور، سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد می‌شود.

,

وی افزود: سامانه بارشی جدید بخشهایی از غرب، مرکز، شمال و شرق کشور را در برمی‌گیرد و پیامد آن بارش باران، بارش برف و کاهش دما است.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز یکشنبه بارشها در خراسان شمالی،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس، بوشهر،هرمزگان، کرمان، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان به‌وقوع می‌پیوندد.

,

به گفته وظیفه، بنابر پیش‌بینی‌ها بارشها در روز دوشنبه برای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و رضوی، آذربایجانها، اردبیل، کردستان، همدان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد به وقوع می‌پیوندد.

,

وی افزود: طی روز سه‌شنبه بارشها در استانهای تهران، البرز، همدان، مرکزی، بوشهر، فارس، یزد، اصفهان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رخ می‌دهد.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: دمای هوای نوار شمالی طی دو روز آتی افزایش می‌یابد اما با ورود جریانات خنک شمالی، این افزایش دما جای خود را به کاهش محسوس دما می‌دهد.

,

وظیفه با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید و احتمال گردوخاک برای نوار شرقی کشور وجود دارد، گفت: طی همین مدت نیز خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

,

وی، ارومیه با دو درجه زیر صفر را سردترین و زاهدان با 23 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 11 درجه بالای صفر رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه