اخبار داغ

اطلاعات جعبه سیاه سانچی در اختیار ایران است

اطلاعات جعبه سیاه سانچی در اختیار ایران است
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به کامل شدن جلسات کارشناسی بررسی سانحه نفتکش سانچی در این سازمان، گفت: هم اکنون همه اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی در اختیار ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایرنا، هادی حق شناس عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی در بندرعباس، اظهار داشت: هم اکنون در آن منطقه، ربات ها در حال بررسی نحوه غرق شدن نفتکش سانچی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: درصدد هستیم پس از برگزاری جلسات نهایی در چین با توجه به مستندات موجود، گزارش علت بروز این حادثه را طی چند هفته آینده ارائه کنیم.

,

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نمایندگان چهار کشور ذینفع در حادثه نفتکش سانچی و کشتی فله بر ‌کریستال دوشنبه هفته آینده عازم چین می شوند.

,

حق شناس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آمادگی سازمان بنادر به منظور انجام سفرهای ایمن دریایی در ایام نوروز، گفت: برای انجام سفرهای دریایی ایام نورور 100 فروند شناور با بیش از 10 هزار صندلی در کشور آماده شده است.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: 90 درصد سفرهای نوروزی در استان هرمزگان انجام می شود و توجه به مساله ایمنی شناورها سبب شده همواره شاهد کاهش سوانح شناورهای دریایی در کشور باشیم.

,

معاون سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: امسال فروش بلیت شناورهای دریایی در ایام نوروز به صورت حضوری، اینترنتی و از طریق پایانه های بانک انصار انجام می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه