اخبار داغ

امام جمعه چرداول تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل ستاد بحران در فضای مجازی

ضرورت تشکیل ستاد بحران در فضای مجازی
امام جمعه چرداول بر ضرورت تشکیل ستاد بحران در فضای مجازی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار زاگرس ، حجت‌الاسلام احمد امرایی بر ضرورت تشکیل ستاد بحران در خصوص برنامه‌های فرهنگی دشمنان در فضای مجازی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

وی افزود:والدین در تربیت فزندان خود باید آموزه های اسلامی را مد نظرداشته باشند و مراقب فضای مجازی وتفکرات غربی وآسیب هادراین خصوص باشند

,

امرایی تصریح کرد: تشکیل ستاد بحران در خصوص ایجاد برنامه‌های فرهنگی و مبارزه با فضای ول‌انگار مجازی و تفکرات ناصحیح غربی که امروزه مشکل اصلی و بزرگ جامعه ایران اسلامی است می‌تواند حرکتی عظیم و دندان شکن علیه دشمنان ایران اسلامی باشد.

,

امام جمعه چرداول به ضرورت اصل تربیت اسلامی و تعلیم اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین اصل اثرگذار خواهد توانست تعلیم حقیقی و تربیت کارساز را برای فرزندان خود که آینده سازان جامعه هستند به ارمغان بیاورند.

,

امرایی علاوه بر تشکیل ستاد بحران در جهت الگو سازی مناسب و استفاده صحیح از فضای مجازی به توجه و اهمیت دوایر دولتی خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات در جهت ایجاد برنامه‌ها و همراه سازی والدین و حضور و شرکت آنان در  جلسات مهم انجمن اولیاء در جهت ارایه شیوه‌های مطلوب و کارشناسانه تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه