اخبار داغ

شتابزدگی در کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح رسالت ایلام/ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد

شتابزدگی در کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح رسالت ایلام/ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد
آنچه باید به مسئولان و دست اندرکاران امر متذکر شد اینکه قبل از شتابزدگی و تصمیم عجولانه در کلنگ زنی طرح ها از قبل تصمیمات و نظرات کارشناسانه را هم در نظر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ موضوع از نشست خبری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اهالی رسانه و مطبوعات برگزار شد؛ یکی از موضوعات مهمی که در این نشست عنوان شد، متوقف شدن طرح تقاظع غیرهمسطح رسالت ایلام بود خبری که بلافاصله و بعد از انتشار با واکنش های متفاوتی رو به رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

همین خبر باعث شد تا برخی کانال های خبری نسبت به این موضوع شیطنت کرده و عنوان کنند رسانه هایی که خبر توقف کلی پروژه را اعلام کرده اند اخبار خود را تکذیب کنند! غافل از اینکه این رسانه ها هم جز این اطلاع رسانی نکرده اند.

,

برخی شیطنت ها ما را بر آن داشت تا با سرهنگ "محسن ناصری"، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام موضوع را جویا شویم؛ وی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: با توجه به دستورالعمل ناجا کارهای عملیاتی عمرانی از تاریخ 15 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز باید متوقف شوند.

,

صحبت های صریح رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام

,

وی اظهار کرد: در این راستا ضرورت دارد حتی عملیات های عمرانی که هنوز به اتمام نرسیده اند، باید ضمن متوقف کردن آنها، پاکسازی کامل هم شوند.

,

رئیس پلیس راهور ایلام افزود: در این ایام خطر تصادف بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و بازتاب زیادی را هم به دنبال دارد؛ در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت ایلام نیز تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و از طرف پلیس راهور نامه ای به شهردار ایلام با همین محور ارسال شده است.

,

ناصری تصریح کرد: با توجه به درخواست پیمانکار برای شروع به کار اجرای طرح اما به دلیل برخی مشکلاتی که هنوز حل نشده و با در نظر گرفتن شرایط موجود منتفی شده است.

,

وی ادامه داد: ما در شهر ایلام به طرح های غیرهمسطح در گلوگاه های اصلی ترافیکی به خصوص در سعدی، رسالت و میدان کشوری نیاز داریم و کسی منکر این مهم نیست اما باید قبل از هر چیز تمهیدات لازم برای اجرای طرح اندیشیده شود.

,

رئیس پلیس راهور ایلام اضافه کرد: در همین راستا لازم است تا قبل از شروع به کار پیمانکار در ابتدا مسیرهای جایگزین مشخص شوند و بعد از شروع به کار برابر دستورالعمل تمام تجهیزات ترافیکی علائم هشدار دهنده و علائم راهنمای مسیر به صورت کامل نصب شود تا خدایی نکرده برای رانندگان حوادث احتمالی به وجود نیاید که تاکنون این مورد توسط دست اندرکاران امر اندیشده نشده است.

,

ناصری گفت: بعد از طی این مراحل می توان عملیات اجرایی این طرح را عملی کرد و چنانچه حادثه ای به وجود آید و شهروندی در حفره ای سقوط کرد چه کسی باید پاسخگو باشد؟

,

علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد

,

آنچه که باید به مسئولان و دست اندرکاران امر متذکر شد اینکه قبل از شتابزدگی و تصمیم عجولانه در کلنگ زنی طرح ها از قبل تصمیمات و نظرات کارشناسانه را هم در نظر بگیرند تا خطرات احتمالی شهروندان را تهدید نکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه