اخبار داغ

فرمانده انتظامی ایوان:

اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ امنیت جان و مال مردم است

اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ امنیت جان و مال مردم است
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت : اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ امنیت جان و مال مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  جویزر؛سرهنگ" سعید عالی پور" فرمانده انتظامی ایوان  در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ایوان بیان داشت : پلیس سازمانی است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است،پس کارکنان نیروهای انتظامی باید همواره اخلاق مدار و در بستر آموزه های اسلامی در پیشبرد و تحقق مأموریت های سازمانی سعی و تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویزر,

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و شهروندان از مهمترین اولویت کار پلیس است، اظهار داشت: باید حضور و نوع عملکرد پلیس، مستمر و به صورت میدانی برای جامعه ملموس و در حوزه احساس امنیت اجتماعی برای آنان بازتاب داشته باشد تا مردم همیشه ایام حضور پلیس پاسخگو و خدمت رسان را به خوبی در جامعه احساس کنند.

,

سرهنگ عالی پور خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در بین نیروهای مسلح بر حسب وظیفه ای که دارد بیشترین ارتباط با مردم را دارد لذا همواره بایستی با مردم که ولی نعمتان ما هستند رفتاری در تراز اسلام و شایسته مردم داشته باشند .

,

وی مهارت های اجتماعی و انسانی را لازمه موفقیت فرماندهان ، مدیران و کارکنان در تحقق هدف های سازمانی برشمرد و اظهار داشت: مهمترین مهارت یک فرمانده و مدیر در نیروی انتظامی ، توانایی در سازگاری و رفتار با اقشار مختلف اجتماع است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت : مردم شهرستان ایوان مردمانی ولایت مدار و قدرشناس هستند که هرچه در وصف خوبیهای این مردم عزیز گفته شود کم است و بایستی با بهترین نوع و خدمت مضاعف به مردم پاسخ این قدر شناسی را داد .

,

سرهنگ عالی پور ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه امنیت خیابان پاسداران تهران و تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان اعلام داشت : خادمان مردم در نیروی انتظامی تا پای جان از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت مردم دفاع می کنند و جان خود را در این راه نثار خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه