اخبار داغ

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس:

مدیریت غیربومی میراث فرهنگی فرصت سوزی است/ هیچ خواسته ای از مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نداشته ام

مدیریت غیربومی میراث فرهنگی فرصت سوزی است/ هیچ خواسته ای از مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نداشته ام
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: دلالان در عزل و نصب مدیران اظهار نظر می کنند،عزل و نصب ها وظیفه وزارت خانه است ابلاغ هیچ مدیری را نماینده نمی دهد چراکه ابلاغ مدیران کل را وزیر می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک محمدرضا ملکشاهی راد شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در رابطه با نقش نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران گفت: به عنوان مدرس مدیریت و 2دوره نمایندگی در مجلس می پرسم که آیا مدیریت مطالبه مردم است یا نه؟ نمایندگی مجلس چیزی جز این نیست که مطالبات مردم را به شکل قانون تدوین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: در اصل84قانون اساسی آمده است که نمایندگان مجلس می توانند در همه امور اظهار نظر کنند.

,

 

,

دلالان در عزل و نصب مدیران اظهار نظر می کنند

, دلالان در عزل و نصب مدیران اظهار نظر می کنند,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به ظهور دلالان مدیریت و خطرات،تخلفات و دست درازی های ناشی از آن گفت: می بینیم که دلالان در عزل و نصب مدیران اظهار نظر می کنند،عزل و نصب ها وظیفه وزارت خانه است ابلاغ هیچ مدیری را نماینده نمی دهد چراکه ابلاغ مدیران کل را وزیر می دهد.

,

 

,

ملکشاهی راد تصریح کرد: باید پرسید وزیران چرا تحت تاثیر نمایندگان هستند، نماینده مجلس اگر حرف را در جایگاه قانونی نزند و یا از وظایف نمایندگی عدول و عبور کند امروز و فردا باید پاسخگو باشد.

,

 

,

ملکشاهی راد

, ملکشاهی راد,

 

,

وی با بیان این که مدیریت جز مطالبات مردم است،گفت: مردم در رابطه با بداخلاقی،اهمال کاری و سستی مدیران به نمایندگان مراجعه می کنند این ها حرف های مردم است و ما به عنوان کارشناس به دنبال شاخص ها و ارزیابی عملکرد می گردیم.

,

 

,

ملکشاهی راد با تأکید بر این که عدم موفقیت سازمان ها در رسیدن به اهداف نشانه ضعف عملکرد مدیران است،گفت: علم مدیریت می گوید مدیر، مسئول تحقق اهداف سازمانی است اگر محقق نشد مدیر ضعیف است.

,

 

,

به گفته وی نمایندگان مجلس باید با دقت و ظرافت روی عملکرد مدیریت کشور نظارت کنند،مدیران باید پایبند به قانون باشند براساس قانون سوال از رئیس جمهور وظیفه نمایندگان مجلس است.

,

 

,  ,

هیچ خواسته ای از مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نداشته ام

, هیچ خواسته ای از مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نداشته ام,

ملکشاهی راد تصریح کرد: از خدانظر دریکوند هیچ خواسته ای مبنی بر انتصاب نیرویی در اداره کل آموزش و پرورش لرستان نداشته ام.

,

 

,

وی با اشاره به توزیع نیروها توسط مدیران گفت: وقتی مدیران نیروها را به خواست دیگران توزیع می کنند چرا بر اساس خواست نمایندگان مجلس به عنوان نماینده مردم عمل نکنند.

,

 

,

عضو کمیسیون عمران در مجلس در رابطه با لایحه خدمات کشوری اظهار داشت: دولت لایحه خدمات کشوری را که فقط تا امسال وقت داشت به مجلس نداده بود با امضا 164 نماینده این لایحه توسط دولت ارائه شد که چون همزمان با بررسی بودجه سال 97بود مصوب شد که یک سال دیگر تمدید شود و به احتمال قوی این لایحه در سال97 مورد بررسی قرار می گیرد و بناست که خدمات  بیشتری به کارمندان،بازنشستگان و حقوق بگیران دولت ارائه شود.

,

 

,

 محمدرضا ملکشاهی راد

, محمدرضا ملکشاهی راد,

 

,

مدیریت غیربومی میراث فرهنگی فرصت سوزی است

, مدیریت غیربومی میراث فرهنگی فرصت سوزی است,

ملکشاهی راد در رابطه با مدیران غیر بومی دستگاه های اجرایی لرستان اظهار داشت: در اوایل کار به استاندار لرستان گفتم مردم به مدیران غیر بومی حساسیت دارند و باید این را در انتصاب ها مد نظر قرار دهد.

,

 

,

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس با اشاره به این که اکثر استان ها روی مدیران غیر بومی حساسیت دارند و مختص به لرستان نیست،بیان کرد: باید بپذیریم که مدیریت توان مندی، قابلیت و شاخص هایی دارد هیچ منایع علمی مدیر بومی و غیربومی را دسته بندی نکرده اند اما مسلم است که مدیران بومی اطلاعات بیشتری دارند و به مسائل واقف اند.

,

 

,

به گفته وی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری قابلیت های و توان مندی های جای جای استان را باید کسی باشد که بشناسد اگر مدیرغیربومی باشد باید عمری وقت بگذارد تا روی این ها شناخت پیدا کند که این فرصت سوزی و به ضرر ماست.

,

 

,

20درصد عواید حاصل از مبارزه با کالای قاچاق صرف امور اشتغال می شود

, 20درصد عواید حاصل از مبارزه با کالای قاچاق صرف امور اشتغال می شود,

وی با بیان این که در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادیم که 20درصد عواید حاصل از مبارزه با کالای قاچاق صرف امور اشتغال شود،گفت: بخشی از کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد می شود متاسفانه مبارزه با کالای قاچاق جدی نیست و آمار واقعی نیست که این به تولید،اشتغال و اقتصاد ما ضربه می زند.

,

 

,

عضو کمیسیون تلفیق در مجلس گفت: 368 هزارمیلیاردتومان بودجه مصوب مجلس برای دولت است که از این مقدار بیش ترین درآمد دولت از مالیات است که 129هزارمیلیارد تومان است،101هزارمیلیاردتومان نفت ،64هزارمیلیاردتومان مربوط به سایر درآمدها و 68هزارمیلیاردتومان مجموع درآمد دولت از صندوق اوراق قرضه است.

,

 

,

به گفته ملکشاهی راد 277هزارمیلیاردتومان هزینه های جاری دولت است که 31هزارمیلیاردتومان باید اوراق اسناد مالی سال گذشته را به پیمانکاران در سال 97 پرداخت کند.

,

 

,

محمدرضا ملکشاهی راد0

, محمدرضا ملکشاهی راد0,

 

,

وی افزود: 60هزار میلیاردتومان بودجه حوزه عمرانی صرف شود که امتیازات حوزه عمرانی نسبت به سال گذشته با کاهش حدود14درصدی 9هزارمیلیارد تومان کمتر شده است با این حال 600هزارمیلیاردتومان پروژه عمرانی نیمه کاره وجود دارد.

,

 

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: دولت باید باقدرت وارد میدان شود و مشارکت مردم و شرکت های سرمایه گذاری را به صورت جدی وارد کند.

,

 

,

به گفته ملکشاهی راد اگر سدی ساخته نمی شود و حق آبه گرفته نمی شود دلیل بر اختلاف بین نمایندگان استان در مجلس نیست در کل کشور بودجه عمرانی کاهش داشته است و خیلی از پروژه ها متوقف شده است.

,

 

,

مجمع نمایندگان استان در سال97به دنبال تخصیص آب است

, مجمع نمایندگان استان در سال97به دنبال تخصیص آب است,

وی با تأکید بر این که ساخت سد و جمع آوری آب های سطحی  نقش اساسی در اقتصاد دارد و یک امر حیاتی است،گفت: در سال97مجمع نمایندگان استان بر این امر مصر هستیم به جای سدسازی تخصیص آب بگیریم چراکه مهم تر است.

,

 

,

آمارهای اشتغال مقبول جامعه نیست/مردم احساس کاهش بیکاری نمی کنند

, آمارهای اشتغال مقبول جامعه نیست/مردم احساس کاهش بیکاری نمی کنند,

 عضو کمیسیون عمران در مجلس با اشاره به شاخص های آمار بیکار اظهار داشت: اگر یک نفر یک روز کار کند شاغل محسوب می شود  این درصورتی است که برای ما شغل پایدار و امنیت شغلی ملاک است آمارها چه واقعی و چه غیرواقعی مقبول جامعه نیست مردم احساس کاهش بیکاری نمی کنند.

,

 

,

محمدرضا ملکشاهی راد00

, محمدرضا ملکشاهی راد00,

 

,

نمایندگان مجلس حق سهم خواهی ندارند

, نمایندگان مجلس حق سهم خواهی ندارند,

ملکشاهی راد با تأکید بر این که نمیندگان مجلس حق سهم خواهی ندارند،تصریح کرد: جریانات سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصول گرا عامل سهم خواهی اند و این ضربه مهلک به مدیریت کشور است.

,

 

,

وی با تأکید بر حل مشکلات مردم گفت: جریانات سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصول گرا مبانی و چارچوبی در حوزه اقتصادی ندارند جریانات سیاسی باید از سهم خواهی ها دست بکشند مردم به خاطر این سهم خواهی ها از جریانات عبور می کنند باید بفکر منافع ملی و مردم بود.

,

 

,

به گفته وی این که مدیریت را سرمایه نمی دانیم بزرگترین ضربه است قاعده و چارچوب درستی که منجر به شایسته سالاری شود در مدیریت نداریم.

,

 

,

لرستان در پایلوت اقتصاد مقاومتی نتیجه ای نگرفت

, لرستان در پایلوت اقتصاد مقاومتی نتیجه ای نگرفت,

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس گفت: اقتصادمقاومتی فرصتی برای استان لرستان بود که باید نتیجه می گرفتیم اما اتفاق خاصی نیفتاد بودجه عمرانی استان مانند بودجه عمرانی کل کشور 15درصد کاهش داشته اما در مقایسه با سایر استان ها بیش تر است.

,

 

,

360میلیاردتومان سهم استان لرستان در صنایع روستایی

, 360میلیاردتومان سهم استان لرستان در صنایع روستایی,

ملکشاهی راد با بیان این که یک و نیم میلیارد دلار برای صنایع روستایی در نظر گرفته شد،گفت: از این میزان 360میلیاردتومان سهم استان لرستان است باید سرمایه گذاری به سمت روستاها گسیل دهیم که شرایط اشتغال جوانان روستایی فراهم شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه