اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ:

راهیان نور سفر بزرگ فرهنگی و حرکتی ملی است

راهیان نور سفر بزرگ فرهنگی و حرکتی ملی است
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی و ملی ما محسوب می شود گفت: تاثیرگذاری راهیان نور بر حفظ فرهنگ مقاومت در کشور را می توان بزرگ ترین حرکت فرهنگی و ملی کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با کورنگ پیرامون اردوهای راهیان نور اظهارداشت:اردوهای راهیان نور هر ساله فرصت مناسبی است تا اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان امروزی با قرار گرفتن در آن شرایط درک بیشتری از فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی با اشاره به تاثیرات مثبت این سفر معنوی در سطح جامعه افزود: تاثیرگذاری راهیان نور بر حفظ فرهنگ مقاومت را می توان بزرگ ترین حرکت فرهنگی و ملی کشور دانست و این حرکت هرساله یاد آور این موضوع است که جهاد و نهضت مقابله با استکبار همچنان در این کشور وجود دارد.

,

بداغی  با تاکید بر اینکه راهیان نور ادامه  حرکت فرهنگی عاشورای حسینی است اضافه داشت: فرهنگ مقاومت و شهادت برگرفته از عاشورای امام حسین (ع) است و فرهنگ حضور مردم در اردوهای راهیان نور نیز در ادامه  حرکت عظیم اربعین امام حسین(ع) تکمیل کننده اقتدار و نمایش سیاسی و فرهنگی اسلام در چشم دشمنان است.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ راهیان نور  را واکسینه سازی جامعه اسلامی در مقابل کینه توزی ها و سناریوی دشمنان دانست و گفت:شکل گیری کاروان های راهیان نور از مظاهر لطف خداوند به ملت ایران بوده چرا که این حرکت هر ساله باعث براندازی بسیاری از جلوه های فرهنگی غرب و شکست سناریوی پیش طراحی شده دشمنان بر علیه جوانان این کشور شده است.

,

بداغی حفظ حقایق و جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس را بسیار ضروری عنوان کرد و بیان داشت:راهیان نور فرصتی مناسب برای بیان حقایق و واقعیت های تاریخ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف تاریخ با توجه به ذائقه های مختلف جریان های  سیاسی در کشور است.

,

وی با اعلام اینکه امسال سپاه شهرستان کبودراهنگ در طی 12مرحله 2140بسیجی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام کرده است ابراز کرد:در این 12 مرحله 2هزار و 140بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب  اعزام شده اند که از این میزان 1200نفر از دانش آموزان دختر و پسر  و 940نفر از بسیجان محلات بوده است.

,

فرمانده سپاه کبودراهنگ در پایان از اعزام 450نفر از بسیجیان در ایام عید امسال  به سفر راهیان نور خبر داد و خاطر نشان کرد:امسال نیز همانند سال های گذشته در ایام عید نوروز 450نفر از بسیجیان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه