اخبار داغ

چشم انتظاری برای معرفی خیانتکاران به بیت المال / مردمی که هنوز تاوان تبانی در شهرداری الیگودرز را می دهند+تصویر

چشم انتظاری برای معرفی خیانتکاران به بیت المال / مردمی که هنوز تاوان تبانی در شهرداری الیگودرز را می دهند+تصویر
پس از گذشت بیش از یکسال از تبانی چند خیانتکار به بیت المال و فروش حواله حدود 400تن قیر شهرداری الیگودرز به دلالان هنوز مردم این شهرستان چشم انتظار معرفی این متخلفین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،در 14 مهر ماه سال گذشته این پایگاه خبری  گزارشی با عنوان  سرنوشت نامعلوم 400 تن قیر در الیگودرز   میرزایی رئیس شورای شهر در آن زمان در این باره گفت: مقدار 400تن قیر باید  ظرف مدت 45 روز  تحویل شهرداری می شد  ولی به دلایل  نا مشخصی در این خصوص از سوی مسئولین کارخانه  کوتاهی شده است.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, سرنوشت نامعلوم 400 تن قیر در الیگودرز,

          

,

 رئیس شورای شهر دوره چهارم الیگودرز در ابتدا این مسئله را انکار نمود و همچنین  اتهاماتی  را که نسبت به برخی افراد  مطرح شده است را کذب دانست وگفت: مردم  پیش‌داوری در این خصوص نداشته  باشند و قطعا مقصر اصلی مدیران کارخانه  قیر هستند که در این خصوص کوتاهی کرده اند.

,

 

,

عکس،تصویر،سرقت قیر شهرداری الیگودرز

, عکس،تصویر،سرقت قیر شهرداری الیگودرز,

 

,

اما پس از پیگیری های در این خصوص اصغر محمد زاده  مدیر بازرگانی شرکت قیر نگین فخر آذربایجان نظر متفاوتی ارائه دارد وی در این خصوص گفت: همه 1300تن قیرتحویل شهرداری الیگودرز شده است و رسید آن موجود است.

,

 

,

 وی ادامه داد: همه اسناد و مدارک تحویل قیر موجود است و سرپرست شهرداری الیگودرز وقت آن را تحویل گرفته است.

,

 

,

انعکاس این گزارش مانند گذشته واکنش هایی بدنیال داشت  که  تهمت ها وتوهین ها از سوی برخی افراد ابتدا نصیب خبرنگار هیجار شد  اما تنها چند روز بعد برخی از اعضای شورای شهر مشخص شد که در همان سفر اعضا شورای شهر به تبریز مدیر عامل شرکت مذکور  اسناد ومدارک تحویل کل 1326 تن  قیر به شهرداری را ارائه نموده است که در گزارشی تحت عنوان پای صدور بارنامه های غیرقانونی هم به ماجرا باز شد/ وقتی کاسه شهرداری زیر نیم کاسه دلال ها می رود!   انعکاس داده شد.

, پای صدور بارنامه های غیرقانونی هم به ماجرا باز شد/ وقتی کاسه شهرداری زیر نیم کاسه دلال ها می رود!, پای صدور بارنامه های غیرقانونی هم به ماجرا باز شد/ وقتی کاسه شهرداری زیر نیم کاسه دلال ها می رود!, پای صدور بارنامه های غیرقانونی هم به ماجرا باز شد/ وقتی کاسه شهرداری زیر نیم کاسه دلال ها می رود!,  ,

 

,

  عکس،تصویر،سرقت قیر شهرداری الیگودرز

,  عکس،تصویر،سرقت قیر شهرداری الیگودرز, عکس،تصویر،سرقت قیر شهرداری الیگودرز,

 

,

پس از چندی گزارشی تحت عنوان معامله طلای سیاه با طلای زرد!  انعکاس داده شد  بعد از ارسال قیر چند نفر معلوم الحال طی تماس تلفنی ویا مراجعه حضوری با کارخانه قیر فخر آذربایجان عنوان می کنند که به دلیلی بدهی شهرداری الیگودرز قصد فروش 400 تن قیر را داریم.

, معامله طلای سیاه با طلای زرد!, معامله طلای سیاه با طلای زرد!, معامله طلای سیاه با طلای زرد!, انعکاس داده شد  بعد از ارسال قیر چند نفر معلوم الحال طی تماس تلفنی ویا مراجعه حضوری با کارخانه قیر فخر آذربایجان عنوان می کنند که به دلیلی بدهی شهرداری الیگودرز قصد فروش 400 تن قیر را داریم.,

 

,  ,

  کارخانه نیز یک نفر را جهت نقد کردن حواله  به این افراد معرفی می کند؛ زمانی که به فرد مورد نظر برای فروش 400 تن قیر مراجعه می کنند از وی به جای پرداخت پول نقد درخواست سکه می کنند و فرد خریدار با این سوال که این تعداد سکه را برای چه کاری نیاز دارید؟ با این پاسخ که «می خوایم هدیه بدهیم مواجه می شوند.»!

,  ,  کارخانه نیز یک نفر را جهت نقد کردن حواله  به این افراد معرفی می کند؛ زمانی که به فرد مورد نظر برای فروش 400 تن قیر مراجعه می کنند از وی به جای پرداخت پول نقد درخواست سکه می کنند و فرد خریدار با این سوال که این تعداد سکه را برای چه کاری نیاز دارید؟ با این پاسخ که «می خوایم هدیه بدهیم مواجه می شوند.»!,

 

,  ,

در حالی این معامله صورت می گیرد که افراد معلوم الحال تعداد 186 سکه را دریافت می کنند و حالا چه بر سر این تعداد سکه ها آمده است هنوز مشخص نیست؟ و آیا مابقی پول را نقد گرفته اند و یا اینکه آن را حراج کرده اند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد!

,

 

,

 پس از انتشار این گزارشها امام جمعه، مسئولین استانی و شهرستان در این خصوص اظهاراتی بیان نمودند.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز،عکس،تصویر

, امام جمعه الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

 امام جمعه: مسئولین خائنین به بیت المال را به مردم معرفی کنند

,  امام جمعه: مسئولین خائنین به بیت المال را به مردم معرفی کنند,

امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه  گفت: مسولین شهرستان پیگیری های لازم را انجام دهند  و اگر چنین چیزی واقعیت دارد خائنین به بیت المال را به مردم معرفی کنند واگر چنین نیست در این خصوص  اطلاع رسانی کنند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه الیگودرز بیان نمود: ملتی که از همه هستی خودشان برای دفاع از نظام و ارزش های انقلاب داده اند  و جوانانشان امروز هزار کیلومتر دور تر از مرزها در حال دفاع از انقلاب واسلام هستند جایی تاسف دارد که عده ای  در کمال وقاحت دست  به غارت بیت المال می زنند و عربده کشی هم می کنند.

,

 

,

معرفی خاطیان سرقت حواله قیر شهرداری الیگودرز به هیئت تخلفات اداری

, معرفی خاطیان سرقت حواله قیر شهرداری الیگودرز به هیئت تخلفات اداری,

محمد اصلانی در سخنانی از معرفی خاطیان سرقت حواله قیر شهرداری الیگودرز به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد.

,

 

,

وی با اشاره به شناسایی و معرفی سه نفر از کارکنان شهرداری الیگودرز به دلیل اهمال در ارائه حواله ۳۸۰ تن قیر سهمیه این شهرداری به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری افزود: در پی مفقود شدن حواله ۳۸۰ تن قیر شهرداری الیگودرز، بررسی این امر در دستور کار قرار گرفت.

,

 

,

اصلانی معاون استاندار لرستان،عکس،تصویر

, اصلانی معاون استاندار لرستان،عکس،تصویر,

 

,

 اصلانی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده از سوی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری، مشخص شد عدم ارائه این میزان حواله قیر با تبانی سه نفر از کارکنان آن شهرداری صورت گرفته است.

,

 

,

معاون سابق عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: با این افراد برابر قانون برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

,

 

,

 نماینده الیگودرز  در مجلس: اموال تا ریال آخر به بیت المال برگشت داده می شود

,  نماینده الیگودرز  در مجلس: اموال تا ریال آخر به بیت المال برگشت داده می شود,

محمد خدابخشی گفت: پیگری های  در خصوص 400تن قیر  فروخته شده در الیگودرز ادامه دارد و تا ریال آخر به بیت المال برگشت داده می شود.

,

 

,

نماینده الیگودرز،عکس،تصویر

, نماینده الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: همچنین پیگیری در خصوص اختصاص سهمیه به ازای این 400تن قیر  انجام داده ایم تا آسفالت معابرو خیابان های الیگودرز انجام می شود. 

,

 

,

فرماندارسابق الیگودرز: ازحقوق مردم با جدیت دفاع خواهیم کرد

, فرماندارسابق الیگودرز: ازحقوق مردم با جدیت دفاع خواهیم کرد,

ولی اله میرزایی اصل فرماندارسابق الیگودرز نیز در گفت وگو با یکی از خبرنگاران شهرستان گفت: ازهمان ابتدا مراجع ذیربط کارتحقیقات و بررسی  در خصوص سرنوشت نا معلوم 400تن قیر را آغاز نمودند و همچنان هم بررسی ها ادامه دارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه هر پرونده ای بطور طبیعی باید روال خود را در مسیر قانونی طی نماید افزود: ضمن قدردانی از حساسیت مردم عزیز نسبت به موضوعات مختلف شهرستان که بر آمده از مسوولیت پذیری آنها می باشد باید به اطلاع برسانیم که پرونده پس از بررسی و انجام تحقیقات تکمیل توسط مراجع ذیصلاح تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

,

 

,

فرماندار سابق الیگودرز افزود: بنده با جدیت پیگیر موضوع می باشم و به مراجع ذیصلاح جهت تسریع و همچنین به دادستان محترم بعنوان مدعی العموم برای رسیدگی تاکید نموده ام و انصافا همه کسانی که در این رابطه مسوولیتی دارند با جدیت در تلاش هستند تا موضوع روشن شود.

,

 

,

میرزایی اصل،فرماندار الیگودرز،عکس،تصویر

, میرزایی اصل،فرماندار الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

میرزایی اصل اضافه کرد: بدون شک این پرونده مظنونینی دارد که هرکدام اظهار نظری نموده اند اما ما نمی توانیم بر اساس گفته های درگیران پرونده  نظر مان را بیان نماییم و تنها باید منتظر نظر مراجع ذیصلاح و دستگاه قضایی باشیم.

,

 

,

رییس سابق شورای تامین شهرستان الیگودرزافزود: مردم نگران نباشند و یقین بدانند که ما اجازه نمی دهیم کسی به بیت المال دست درازی و حقوق مردم راپایمال نماید و از قانون فرار نماید.

,

 

,

متاسفانه  بعد از گذشت یکسال متهمین اصلی این پرونده در شهر  مشاهده شده و این سوال را در اذهان عمومی ایجاد نموده که تکلیف این پرونده وپیگیریها چه شده است؟

,

 

,

همانطور که امام جمعه شهرستان تاکید نموده چرا بعد از گذشت این مدت هنوز متخلفین اصلی معرفی نشده اند؟ و چه اقداماتی در خصوص جبران این سهمیه انجام شده است؟

,

 

,

باتوجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می شویم ولی هنوز آسفالت بسیاری از خیابان های اصلی شهر و معابر وضعیت نامناسب است و  در این مدت این شهروندان بودند که تاوان این خیانت به بیت المال وتبانی را می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه