اخبار داغ

صدور پروانه برای ۲۳ مسافر کاشانه در سیاهکل/ تمامی واحدهای اسکان گردشگر باید مجوز دریافت کنند

صدور پروانه برای ۲۳ مسافر کاشانه در سیاهکل/ تمامی واحدهای اسکان گردشگر باید مجوز دریافت کنند
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سیاهکل گفت: در یک ماه گذشته جلسات متعدی در این راستا تشکیل شد و با تأکید رئیس دادگستری سیاهکل در جهت پیشگیری از وقوع جرم مقرر شد تمامی واحدهایی که اقدام به اسکان گردشگر می‌نمایند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار کرد: ۱۵ پرونده جهت مجوز دار نمودن خانه مسافر در شهرستان سیاهکل تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

محمدباقری افزود: با صدور پروانه برای این واحدها، تعداد اقامتگاه‌هایی که در قالب خانه مسافر خدمات‌رسانی می‌کنند به عدد ۲۳ می‌رسد.
وی تصریح کرد: در یک ماه گذشته جلسات متعدی در این راستا تشکیل شد و با تأکید رئیس دادگستری سیاهکل در جهت پیشگیری از وقوع جرم مقرر شد تمامی واحدهایی که اقدام به اسکان گردشگر می‌نمایند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای دستیابی به گردشگری پایدار ناگزیریم قواعد و مقررات آن را رعایت کنیم، در غیر این صورت به اهداف خود نخواهیم رسید.
باقری بابیان اینکه در روزهای گذشته از طریق نصب پرده، ارسال نامه و پیامک انبوه؛ از فعالین خانه مسافر دعوت شد تا برای اخذ مجوز لازم اقدام نمایند، گفت: مشوق‌هایی برای دریافت مجوز توسط افرادی که در بخش خانه مسافر فعالیت می‌کنند در نظر گرفته‌شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه