اخبار داغ

مدیر خلاق و نوآور گیلان برازنده یک سیاهکلی شد+لوح

مدیر خلاق و نوآور گیلان برازنده یک سیاهکلی شد+لوح
در اولین جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور استان گیلان دکتر سیاوش فلاحتکار که درسیاهکل به دنیا آمده و در همین شهرستان بزرگ‌شده است؛ به‌عنوان «مدیر سطح الف» انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، اولین جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور استان گیلان باهدف شناسایی و حفظ سرمایه‌های بالقوه و بالفعل استان با حضور رئیس بنیاد ملی نخبگان، تعدادی از مدیران کل استان، مدیرعامل آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده موسسه بین‌المللی ICS کانادا در تالار بانک کشاورزی گیلان در رشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

در این جشنواره دکتر سیاوش فلاحتکار که درسیاهکل به دنیا آمده و در همین شهرستان بزرگ‌شده است؛ به‌عنوان مدیر سطح الف انتخاب شد.

,

زندگینامه فلاحتکار را اینجا مطالعه کنید.
متن تقدیرنامه:
جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور استان گیلان
جناب آقای سیاوش فلاحتکار
شرح‌حال پرفرازونشیب و ارزشمند یک‌عمر رفتار صادقانه در علم پژوهشی، خلق فرصت‌های پایدار و خلاقیت و نوآوری شما باعث آن گردید که به‌حکم خرد و اخلاق، باافتخار به‌پاس رفتار کریمانه و کردار مشفقانه برای توسعه این مرزوبوم و بر اساس بررسی و ممیزی صورت گرفته توسط کمیته فنی و ارزیابی، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرائی استان گیلان و همچنین ISC group کانادا که از اعضای رسمی ISPIM (مجمع جهانی مدیران حرفه‌ای و نوآور) می‌باشد، جنابعالی به‌عنوان مدیر سطح الف “Level A” شناخته‌شده‌اید.
از خداوند مهربان یگانه، پویایی جان، تعالی اندیشه، استمرار زندگی با کمیابی و عزت آرزومندیم.

, اینجا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه