اخبار داغ

حزب مردم‌سالاری در سیاهکل شروع به کار کرد

حزب مردم‌سالاری در سیاهکل شروع به کار کرد
با حضور کمال لشکری دبیر حزب مردم‌سالاری استان گیلان درسیاهکل، حزب مردم‌سالاری به‌صورت رسمی در این شهرستان شروع به فعالیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، با حضور کمال لشکری دبیر حزب مردم‌سالاری استان گیلان درسیاهکل، حزب مردم‌سالاری به‌صورت رسمی در این شهرستان شروع به فعالیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل, ،,
در این جلسه که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، عباسی معاون فرماندار با استقبال از شکل‌گیری احزاب و شروع به کار حزب مردم‌سالاری درسیاهکل، اظهار کرد: نهاد اجرایی فرمانداری با این حزب و سایر احزاب در چارچوب قانون آماده همکاری بوده و حضور احزاب در شهرستان را به فال نیک خواهیم گرفت.
,
 
,
کمال لشکری دبیر حزب مردم‌سالاری گیلان نیز ضمن تشکر از همکاری فرمانداری سیاهکل، از تشکیل این حزب در شهرستان سیاهکل ابراز خرسندی کرد و مهم‌ترین هدف ایجاد احزاب را کمک در جهت بیشتر شنیده شدن صدای مردم به مسئولان و مدیران ارشد اعلام کرد.
,
در این جلسه تعدادی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان سیاهکل، نیکخو قائم‌مقام حزب مردم‌سالاری در استان گیلان و عامر محبی دبیر شعبه لاهیجان این حزب نیز حضور داشتند.
,
 
,
در پایان جلسه پیمان قلیزاده آسیابر از سوی دبیر حزب مردم‌سالاری گیلان به‌عنوان دبیر این حزب درسیاهکل منصوب شد.
,
با اجماع حاضرین و با حکم دبیر حزب مردم‌سالاری سیاهکل به مدت یک سال؛ مازیار امیدی ملومه به‌عنوان قائم‌مقام، حسین یکتا لشکریانی خزانه‌دار، محمدحسین احمدی بازرس و قنبر کیانی به‌عنوان منشی این حزب درسیاهکل منصوب شدند.
,
 
,
در این جلسه اعلام شد؛ کمیته بانوان و جوانان حزب مردم‌سالاری سیاهکل در جلسه آینده شروع به فعالیت می‌کند.
,
به گزارش درسیاهکل، سال گذشته حزب مشارکت مردمی شاخه سیاهکل نیز فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه