اخبار داغ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایوان:

مسیر امامزاده سید عبدالله(ع)اصلاح می شود/فعالیت شبانه روزی سه اکیپ راهداری در ایوان

مسیر امامزاده سید عبدالله(ع)اصلاح می شود/فعالیت شبانه روزی سه اکیپ راهداری در ایوان
جلسه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان با اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جویزر؛"کاظم رضا نیا "؛رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان، در جلسه با اصحاب رسانه شهرستان ایوان گفت:رسانه ها به عنوان زبان گویا و بازوان توانمند می توانند در پیشرفت و توسعه شهرستان نقش بسزایی را ایفا نمایند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویزر,

رضانیا اظهار کرد : طی دو ماه گذشته کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است چرا که با بهره گیری از کارشناسان خبره توانستیم ارزیابی خوبی را از سطح شهرستان داشته باشیم و برنامه ریزیهای لازم را در این راستاانجام دهیم.

,

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان،با اشاره به ضرورت توجه به اصلاح مسیرهای ارتباطی شهرستان افزود : یکی از مسیرهایی که مطالبه عموم مردم شهرستان است اصلاح و تعریض مسیر ارتباطی امامزاده سید عبدالله(ع) است که در این راستا قبل از سال جدید اقدام به تعریض و شانه سازی و نصب تابلو ها و علائم ضروری خواهیم کرد.

,

وی بیان داشت : یکی از پشنهاداتی که توسط این نهاد به استان داده شده است استفاده از ناوگان مشارکتی سایر شهرستانها است که این طرح امیدواریم اجرایی شود و بتوانیم ازظرفیت و توان سایر شهرستانها نیز بهره بگیریم.

,

رضانیا تصریح کرد :مسر ارتباطی زرنه به سومار یکی از مسیرهای پرتردد در چند وقت اخیر بوده است  چرا که نزدیکترین مسیر از لحاظ  زمانی به مرز سومار می باشد که در راستای سهولت در تردد در این مسیر اقدام به لکه گیری 23کیلومتر با اعتبار 800میلیون تومان شده است.

,

وی بیان کرد :با توجه به اینکه مسیرزرنه به سمت سومار دارای پیچ های خطرناکی می باشد در این راستا بایک کار کارشناسی شده مسیر پیشنهادی به مسئولان شهرستان ارائه شده است ،مسیر پیشنهادی در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده است ،امیدواریم بتوانیم هرچه سریعترموافقت مسئولان را جلب نماییم .

,

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان به اهمیت تونل اربعین اشاره کرد و اظهار کرد : تونل اربعین در حال حاضر به اداره راهداری تحویل داده نشده است چرا که هنوز کار نصب روشنایی و جت فن های ان باقی مانده است اما این بازگشایی  که با حمایت مسئولان  شهرستان و استان صورت گرفته است زمینه ایجاد رقبت در رانندگان جهت انتخاب این مسیر و رسیدن به مرکز استان را فراهم آورده است.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3گشت های راهداری در سطح شهرستان فعال می باشند ادامه داد: هم اکنون با همکاری پلیس راه استان طرح نظارتی بر جاده زرنه به سمت سومار در حال اجرا می باشد و با رانندگان متخلف در این مسیر برخورد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه