اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان:

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سیروان اجرا خواهد شد

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سیروان اجرا خواهد شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در این شهرستان اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین، "سیدنورالدین حسینی نیا"، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای طرح نظارتی در ایام عید در این شهرستان اظهار کرد: این طرح در دو بخش نظارت برخدمات و کالا، عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین,

وی افزود: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کننده و در راستای آرامش مردم در ایام منتهی به ایام عید نوروز وتعطیلات از لحاظ نظارت و تنظیم بازار انجام می‌شود.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان با اشاره به اینکه در برگزاری این طرح با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: این طرح به صورت مشترک از سوی اداره صنعت و معدن با همکاری اتاق اصناف و صنعت، معدن، تجارت انجام می‌شود و بازرسی لازم از میوه و تره بار، پوشاک و سایر اقلام صورت خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید از پانزدهم یا بیستم اسفندماه در این شهرستان آغاز می شود٬ تاکید کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی در زمینه کنترل بازار و قیمت ها در سیروان گشت های مشترک به طور مستمر تا یک ماه انجام خواهد شد.

,

حسینی نیا تصریح کرد: گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از عمده ترین تخلفات عرضه کنندگان کالا و خدمات است که در صورت برخورد با چنین مواردی پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می شوند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان خاطرنشان کرد: صنوف خدمات رسان در سطح شهرستان سیروان آمادگی کامل دارند و کشیک های لازم برای صنوفی از جمله نانوایی مشخص خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود از20اسفند برنج و از 26 اسفند میوه در سطح بازار شهرستان عرضه گردد.

,

 حسینی نیا از مردم سیروان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار سطح شهرستان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود، اعلام کنند.

,

 انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه