اخبار داغ

ضرورت رسیدگی به جاده های شهرستان سیروان

ضرورت رسیدگی به جاده های شهرستان سیروان
چند سال از ارتقاء سیروان به شهرستان می‌گذرد، اما دست و پنجه نرم کردن این شهرستان با مشکلات پیش‌رو یکی از معضلاتی است که همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین، شهرستان سیروان به‌دلیل مناطق گردشگری و بکر طبیعی و همچنین محصولات متنوع کشاورزی و باغی هر ساله شاهد ورود مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط استان و حتی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین,

جاده های این شهرستان از پرحادثه ترین جاده های استان ایلام، تاکنون شاهد بروز تصادفات ناگوار و مرگبار فراوانی بوده که در نهایت به جاده مرگ شهرت پیدا کرده است، جاده ای که همچنان در کمین مسافران است.

,

چند سال از ارتقاء سیروان به شهرستان می‌گذرد، اما دست و پنجه نرم کردن این شهرستان با پروژه های نیمه تمام و مشکلات پیش‌رو یکی از معضلاتی است که همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

,

اهالی این شهرستان چند سالی است که شاهد کلنگ های بر زمین زده شده در این جاده ها هستند و به امید اینکه قول‌های مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تعریض و رفع نقاط پرحادثه این جاده مرگ محقق می شود، روزگار سپری می‌کنند اما هنوز شاهد تحقق آن وعده ها نبوده اند و این جاده ها هنوز مسافران را تهدید می کند.

,

 مردم این شهرستان به امید رفع مشکلات پیش‌رو و قول‌های رنگین مسئولان و نمایندگان مجلس در صف انتظار نشسته و هر روز با وعده‌های یکی از مسئولان به آینده درخشان این جاده دلخوش می‌شوند، اما طولی نمی‌کشد که وعده‌ها سرخرمن هم در صف فراموشی پیگیری مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد.

,

گذشته سیاه جاده سیروان به‌خوبی گویای این امر است که تاکنون چندین نفر را به کام مرگ کشانده و چند نفر از مرگ رهایی پیدا کردند، آمار تلفات این جاده در طول سال گواه این مطلب است.

,

با وجود اینکه مسئولان به روشنی در جریان عاقبت تلخ این جاده بوده و شاهد خوبی برای عاقبت جاده مرگبار و بی‌حامی سیروان هستند، اما قول‌ها و مصاحبه‌هایی که آنها در این خصوص داده اند نه ‌تنها هنوز آنچنان عملی نشده اگر هم مصاحبه‌ها و وعده‌های سرخرمن را بنویسیم مثنوی ده‌من می‌شود.

,

بسیاری از افراد درباره جاده مرگ گفتند و نوشتند، برخی آن را جاده مرگ و شهرستان محروم سیروان نامیدند و برخی دیگر به‌راحتی از رسیدگی به آن سر باز زدند اما اهالی سیروان هنوز هم منتظر قول‌های مسئولان هستند، حتی آن‌هایی که هر چند مدت یکبار کلنگی بر زمین یا قیچی بر روبان افتتاح می‌زدند تا شاید اقدامات موثری از سوی مسئولان برای جاده مرگبار سیروان انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه