اخبار داغ

نماینده مردم خرمشهر در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت برخورد جدی در طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان

ضرورت برخورد جدی  در طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: نه تنها اینکه این اموال نامشروع باید به بیت‌المال ارجاع شود، بلکه باید با متولیان امر و مسؤولان مربوطه نیز برخورد و آنها را از سهمیه مسؤولیت خارج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالله سامری در گفت‌و‌گو با رهیاب، در رابطه با طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان، اظهار کرد: نه تنها اینکه این اموال نامشروع باید به بیت‌المال ارجاع شود، بلکه باید با متولیان امر و مسؤولان مربوطه نیز برخورد و آنها را از سهمیه مسؤولیت خارج کرد.

وی افزود: تنها اینکه این اموال نامشروع اعاده شوند، فایده‌ای ندارد، چرا که مجدد به مسؤولان خطاکار مسؤولیت داده می‌شود و مجددا دریافت اموال نامشروع را تکرار می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با تأکید بر حرکت واقع‌بینانه در انجام این طرح، گفت: در مرحله اول نباید بدون دلیل و استناد به مسؤولان تهمت زد و در مرحله دوم سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر ارگان‌های مربوطه باید این مسئله را بررسی کنند.

وی افزود: برخورد در این زمینه نباید بر اساس احساسات و یا جناح و باندبازی باشد، چرا که اینچنین برخوردها مناسب نیست.

سامری عنوان کرد: در این طرح نباید فقط عده‌ای را بر آنتن بیاورند و با آنها برخورد شود، در حالی که با مسؤولان کشوری دانه درشت به دلیل ترس از آنها برخورد نشود، بلکه باید با شجاعت و جدی با هرکسی که در هر پستی باشد، برخورد انجام شود.

وی افزود: در برخورد با مسؤولان خاطی در راستای این طرح هیچ فرقی میان قوه مجریه، قضائیه و مقننه نیست، باید تعارف‌ها کنار زده شود تا این طرح‌ به سرانجام برسد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان نباید متوقف شود، مسؤولان امر حقانیت خداوند متعال و کلام الله مجید را در نظر بگیرند و کار خود را انجام دهند.

سامری در رابطه با علت اینکه نام و امضاء وی در پای طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان نیست، اظهار کرد: علت اینکه اسم بنده پای این طرح نیست، شاید این باشد که آن روز در مجلس حضور نداشتم و حتما در جایی به دنبال کار شهرستان بودم.

وی افزود: البته من حاضر هستم که این طرح را ابتدا از من شروع کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه