اخبار داغ

تیم تنیس روی میز الیگودرز مقام قهرمانی مسابقات آموزشگاه های لرستان را کسب کرد+تصویر

تیم تنیس روی میز الیگودرز مقام قهرمانی مسابقات آموزشگاه های لرستان را کسب کرد+تصویر
تیم دبیرستان شهید توکلی الیگودرز با غلبه بر حریفان خود مقام قهرمانی مسابقات آموزشگاههای استان لرستان در مقطع متوسطه اول را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ،مسابقات آموزشگاههای استان لرستان در مقطع متوسطه اول با حضور هفت تیم از شهرستانهای دورود ، الیگودرز ، کوهدشت و پلدختر ، بروجرد و خرم آباد در خانه پینگ پنگ لرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,  ،مسابقات آموزشگاههای استان لرستان در مقطع متوسطه اول با حضور هفت تیم از شهرستانهای دورود ، الیگودرز ، کوهدشت و پلدختر ، بروجرد و خرم آباد در خانه پینگ پنگ لرستان برگزار شد.,

تیم ها در این دوره از  مسابقات به صورت دوره ای، ضربدری به رقابت پرداختند ودرپایان  تیم دبیرستان شهید توکلی شهرستان الیگودرزمقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم های دبیرستان مهرخاوران دورود و تیم دبیرستان شاهد پلدختر به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

,

مسابقات تنیس روی میز آموزشگاههای لرستان،عکس،تصویر

, مسابقات تنیس روی میز آموزشگاههای لرستان،عکس،تصویر,

حمید عربان ،مهران میرزاوند که از داوران ملی فدراسیون تنیس روی میز به ترتیب سرداوری و کمک این دوره از مسابقات بودند و صادق فرج الهی ، عزیز علی قبادی و فریدون میر کاظمی داوران این مسابقات  بودند .

,

در پایان از طرف آموزش و پرورش  لرستان به تیم های اول تا سوم حکم قهرمانی اهداء شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه