اخبار داغ

فرماندار الیگودرز:

مشارکت بخش خصوصی در مدیریت شهری باید در اولویت برنامه شهرداران باشد

مشارکت بخش خصوصی در مدیریت شهری باید در اولویت برنامه شهرداران باشد
دکترجهانیان گفت: بستر سازی برای مشارکت واستفاده از بخش خصوصی در مدیریت شهری راهکار نتیجه بخش شهرداریها در مدیریت در همه حوزه ها می باشد که باید در اولویت برنامه های شهرداران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ،دکتر احسان جهانیان در اولین همایش شهرداران استان لرستان گفت: وضعیت شهرداریها غیر از کلان شهرها از نظر امکانات مناسب نیست ولی در عین حال با کمترین تجهیزات تلاش می کنند به وظایف خود عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,  ،دکتر احسان جهانیان در اولین همایش شهرداران استان لرستان گفت: وضعیت شهرداریها غیر از کلان شهرها از نظر امکانات مناسب نیست ولی در عین حال با کمترین تجهیزات تلاش می کنند به وظایف خود عمل کنند.,

اولین همایش شهرداران لرستان درالیگودرز،عکس،تصویر

, اولین همایش شهرداران لرستان درالیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

وی ادامه داد: در عین حال مردم انتظاراتی دارند و شهرداریها باید به آن فلسفه اصلی و واقعی خود که مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ، اجتماعی، بویژه اقتصادی و بخشی از آن ظرفیت هم درحوزه عمرانی و زیباسازی است نزدیک شوند که راهکار نتیجه بخش در این حوزه استفاده از بخش خصوصی و بستر سازی برای مشارکت بخش خصوصی صلاحیت دار و توانمند است که باید در اولویت برنامه شهرداران باشد.

,

فرماندار الیگودرز اضافه کرد: باید شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیل شود تا رغبت و انگیزه کافی جهت همکاری با شهرداریها را داشته باشند.

,

اولین همایش شهرداران لرستان درالیگودرز،عکس،تصویر

, اولین همایش شهرداران لرستان درالیگودرز،عکس،تصویر,

وی با اشاره به نزدیک بودن نوروز و ورود گردشگران از نقاط مختلف به شهرستان گفت: نوروز فرصت مناسبی جهت جذب گردشگر در هر منطقه است و جاذبه های موجود در هر منطقه ای باعث جذب گردشگر می شود لذا هنر شهرداریها واولویت برنامه ها  باید ایجاد انگیزه برای توقف گردشگران و مسافران با خلاقیت و بستر سازی مناسب باشد .

,

جهانیان ضمن خیرمقدم پیشاپیش به همه مسافران و گردشگران نوروزی گفت:  تمام تدابیر برای اجرای برنامه های سفربه بهترین شکل  با بضاعت موجودی که در شهرستان وجود دارد اندیشیده شده است.

,

وی در پایان خواستار توجه و عنایت بیشتر مسئولان استانی نسبت به تجهیز  شهرداریها شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه