اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

مسئولین اگربه عدالت رفتار نکنند باید منتظر عذاب الهی باشد

مسئولین اگربه عدالت رفتار نکنند باید منتظر عذاب الهی باشد
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن اشاره به موضوعات مختلف، برضرورت عدالت پیشه بودن مسئولین در جامعه اسلامی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به مباحثی نظیر؛ ضرورت عدالت محور بودن مسئولین،رعایت حقوق مردم وحل مشکلات آنها، کمک رسانی به محرومین در آستانه نوروزو تکلیف شرعی در این خصوص،معارفه برخی مسئولین شهرستانی و موضوعات مناسبتی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

 

,

امام جمعه موقت همدان: مسئولین حافظ عدالت باشند/ فیش های حقوقی نجومی مسئولین شفاف سازی شوند

, امام جمعه موقت همدان: مسئولین حافظ عدالت باشند/ فیش های حقوقی نجومی مسئولین شفاف سازی شوند, امام جمعه موقت همدان: مسئولین حافظ عدالت باشند/ فیش های حقوقی نجومی مسئولین شفاف سازی شوند,

امام جمعه موقت همدان در خطبه نخست نماز جمعه این هفته به اهمیت عدالت اشاره کرد و با تاکید بر فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (ظله تعالی) اظهار داشت: عدالت در جامعه اسلامی یکی از مطالبات برحق است که مسئولین باید آن را رعایت کنند و هر فرد موظف است ابتدا از خویشتن شروع کند و در خود ، خانواده، خویشان و محل کار خود به عدالت رفتار کند و مطالبه گر عدالت باشد.

,

 

,

وی افزود: مسئولان و مدیران موظف هستند در کار خویش عدالت را رعایت کنند و تنفیذ پست ها در ادارات باید بر پایه عدالت باشد نه بر پایه روابط و منفعت های شخصی.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: قیام حضرت ولی عصر (عج) برای برپایی عدالت است و این حضرت ظهور میکنند تا بی عدالتی را در جامعه ای که مملو از جور و ظلم شده است برچیند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: منتظرین عدالت خود باید عادل باشند، نوجوانان و جوانان باید از سنین پایین عدالت پیشه باشند تا بتوانند در هر پست و جایگاه و مقامی که قرار گرفتند عدالت پیشه باشند. از این رو خودسازی در اسلام جهاد اکبر است.

,

 

,

وی افزود: همه مسئولین رده های بالا و پایین و غیر مسئولین و هر فرد در جایگاه و موقعیت اجتماعی خویش باید حافظ عدالت باشند.

,

 

,

وی خطاب به مسئولین رده بالای کشور که اقتصاد مملکت را در دست دارند توصیه کرد: هرکس در جایگاه خود به عدالت رفتار نکند باید منتظر عذاب الهی باشد و تاکید کرد: فردای قیامت در مقابل عدل الهی همگی ما مسئول هستیم و هرکس نتواند به عدالت رفتار کند باید استعفا دهد.

,

 

,

وی تصریح کرد: مسئولینی که نتوانستند عدالت را رعایت کنند باید از مردم عذرخواهی کنند و در مقابل مردم شفاف سازی کنند.

,

 

,

وی تاکید کرد: مسئولان باید فیش های حقوقی خویش را شفاف سازی کنند،مردم حق دارند از حقوق و مزایای مسئولان مطلع باشند.

,

 

,

خطیب جمعه این هفته همدان در خطبه دوم نماز جمعه نیزضمن تسلیت رحلت حضرت ام البنین و گرامیداشت روز تکریم همسران و مادران شهدا اظهار داشت: بزرگترین رسالت یک زن تربیت فرزندانی است که بتوانند اسلام را یاری کنند و حضرت ام البنین با تربیت و پرورش حضرت عباس و سایر فرزندانی که حاضر شدند در روز عاشورا برای امام حسین (ع) جان نثار کنند این رسالت را به خوبی انجام داد و مادران و همسران شهدا که عزیزان خود را برای اسلام و قرآن داده اند از آن حضرت الگو گرفتند.

,

 

,

حطیب موقف جمعه همدان: از مردم با بصیرت همدان که همیشه با شعور خود در صحنه حاضر بودند و از اسلام و قرآن و خط رهبری حمایت کردند تشکر کرد.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی ضمن بیان اینکه تعدادی از نمایندگان در مجلس نامه ای را امضا کردند  و پیشنهاد کردند با بررسی اصل 49  اموال نامشروع مسئولین پس گرفته شود تاکید کرد: مردم نیز بر پس گرفتن اموال نا مشروع تاکید دارند و از قوه قضائیه و نمایندگان این مهم را مطالبه دارند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین بر مطالبات مردم تاکید کرد و بیان داشت: مطالبات مردم نباید فراموش شود و مسئولین باید بعد از نماز جمعه در بین مردم حاضر شوند تا مردم از نزدیک مطالبات خود را بیان کنند.

,

 

,

امام جمعه رزن:مسئولین قدران مردم باشند/همه باید به پیشرفت شهرستان کمک کنیم

, امام جمعه رزن:مسئولین قدران مردم باشند/همه باید به پیشرفت شهرستان کمک کنیم, امام جمعه رزن:مسئولین قدران مردم باشند/همه باید به پیشرفت شهرستان کمک کنیم,

امام جمعه رزن نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تودیع و معارفه فرماندار رزن گفت:فرماندار یکی از نیروهای ویژه ای دولت است.

,

 

,

حجت الاسلام مولازاده با بیان لینکه باید از زحمات فرماندار سابق قدردانی کنیم اضافه نمود :با وجود همه مشکلات ایشان زحماتی هم برای شهرستان کشیدندانصاف را باید رعایت کرد کسری ها و کمبودهایی هم وجود داشت.

,

 

,

وی عنوان کرد:فرماندار جدید نیازمند به حمایت است و باید به وی فرصت بدهیم تا به امور شهرستان واقف شود.

,

 

,

مولازاده خاطرنشان کرد:همه با هم باید برای پیشرفت شهرستان  تلاش کنیم تا قطار پیشرفت به مسیر خود ادامه دهد.

,

 

,

وی همچنین خطاب به فرماندار جدید شهرستان رزن، تصریح کرد: مسئولین نیز باید قدردان مردم باشند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد تاکید کرد: لزوم دستگیری از نیازمندان در آستانه نوروز

, امام جمعه اسدآباد تاکید کرد: لزوم دستگیری از نیازمندان در آستانه نوروز, امام جمعه اسدآباد تاکید کرد: لزوم دستگیری از نیازمندان در آستانه نوروز,

 حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به وجود فضایل مختلف از دیدگاه حضرت علی(ع) اظهار کرد:  با فضیلت ترین فضیلتها از دیدگاه ایشان منصف بودن، داشتن علم و حفظ زبان است.

,

 

,

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن نوروز،عنوان کرد: در آستانه شروع سال جدید و نو شدن طبیعت که خانه ها از گرد و غبار پاک می شود، چقدر خوب است که اخلاق ها هم به خوبی تغییر کند و از کینه ها دوری کنیم.

,

 

,

 امام جمعه اسدآباد همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ام البنین(س) به اوصاف و خصوصیات ایشان اشاره کرد و گفت: ایشان دارای درجات و مقامات زیادی است که باید مادران و زنان به خصوص مادران و همسران شهدا الگو بگیرند، همچنان که با تربیت صحیح فرزندان خود  آنان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد توسط امام ره در سال 57 ، تصریح کرد: در راستای تشکیل این نهاد مردمی روز احسان و تیکوکاری را داریم که باید در این زمینه دستگیری از نیازمندان را داشته باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در روزهای اخیر، گفت: ایشان نوید دادند که اسرائیل غاصب در حال فروپاشی است و بزودی نماز جماعت در قدس شریف خوانده خواهد شد.

,

 

,

 وی گفت: در آستانه نوروز قطعا بانوان خانه تکانی دارند و نباید در این خانه تکانی ها در مصرف آب زیاده روی شود چرا که با بحران و کمبود آب مواجه هستیم.

,

 

,

امام جمعه نهاوند:حل مشکلات مردم در اولویت کار مسئولان باشد

, امام جمعه نهاوند:حل مشکلات مردم در اولویت کار مسئولان باشد, امام جمعه نهاوند:حل مشکلات مردم در اولویت کار مسئولان باشد,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی  امام جمعه نهاوند هم در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان خود در صدد ناامید کردن مردم و ایجاد مشکل برای مردم هستند.

,

 

,

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در دوره های مختلف و با طراحی های گسترده در صدد ایجاد مشکلات مختلف برای مردم هستند که باید در این راه هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم.

,

 

,

امام جمعه نهاوند افزود: همواره در عرصه های مختلف مردم عزیز کشورمان با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

,

 

,

وی عنوان کرد: امروز وظیفه مسئولان است که با همه توان در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

,

 

,

مغیثی گفت: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و تلاش برای حل مشکلات مردم هرکاری که از دست مسئولان بر می آید انجام دهند و برای رفع مشکلات مردم رضای خدا را مدنظر قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه