اخبار داغ

قتل بر سر مصرف مواد مخدر/ دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در الیگودرز

قتل بر سر مصرف مواد مخدر/ دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در الیگودرز
فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: قاتلی که دوستش را بر سر اختلاف در مصرف مواد مخدر شب گذشته به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خدارحم ذلقی در گفت و گو اختصاصی با هیجار  با اشاره به جزییات این قتل گفت: صبح دیروز دو فرد معتاد با هم درگیر شده و یک نفر از آنها با آجر به سر فرد دیگرچندین ضربه وارد نموده و دوست خود را  به قتل رسانده  وجسد مقتول را در باغچه محل سکونت دفن نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرهنگ خدارحم ذلقی در گفت و گو اختصاصی با , هیجا, ر  با اشاره به جزییات این قتل گفت: صبح دیروز دو فرد معتاد با هم درگیر شده و یک نفر از آنها با آجر به سر فرد دیگرچندین ضربه وارد نموده و دوست خود را  به قتل رسانده  وجسد مقتول را در باغچه محل سکونت دفن نموده است.,

وی ادامه داد: برادر قاتل پس از اطلاع ازاین موضوع با پلیس تماس گرفته و راز این قتل را فاش نموده است.

, وی ادامه داد: برادر قاتل پس از اطلاع ازاین موضوع با پلیس تماس گرفته و راز این قتل را فاش نموده است.,

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرزگفت: مقتول فردی 51ساله واهل شهرستان اراک بوده است که پس از جدایی از همسر وفرزندان خود  حدود 2ماه  با قاتل وبرادرش در یک منزل مسکونی زندگی کرده است.

,

ذلقی اظهار داشت: قاتل حدود 37 ساله سن داشته ودر کمتر از 24 ساعت دستگیر شده  در اعترافات اولیه  خود اظهار داشته که از مقتول تقاضای مواد مخدر نموده  که  قاتل خودداری نموده و قاتل از این اقدام عصبانی شده و او را به قتل رسانده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه