اخبار داغ

کشف شکنجه‌گاه مخوف داعش در سوریه

کشف شکنجه‌گاه مخوف داعش در سوریه
مقامات محلی سوریه توانستند یک اردوگاه مخفی داعش را که در زیر یک زمین فوتبال حفر شده بود، کشف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار سان هم اکنون که حدود چند ماه از آزادسازی رقه سوریه از دست عناصر گروه تروریستی داعش می گذرد، مقامات محلی توانسته اند یک اردوگاه زیرزمینی مخوف این تروریستها را کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزنامه سان تصاویری از این اردوگاه مخوف گروه تروریستی داعش را منتشر کرده است که عناصر این گروه در زیر یک زمین فوتبال در رقه سوریه حفر کرده اند و از آن برای شکنجه زندانیان خود استفاده می کردند.

,

این تصاویر وحشتناک نشان می دهد که عناصر گروه تروریستی داعش چگونه از این اردوگاه زیر زمینی به عنوان اتاق های شکنجه و بازجویی استفاده می کرده اند.

,

یکی از ساکنان رقه در این باره گفت: من شنیده بودم که افراد زیادی در اینجا در اسارت داعش قرار داشتند و تنها راه نجات آنها این بود که سرشان از بدنشان جدا شود. هم عناصر داعش و هم مردم معمولی در این اردوگاه ها اسیر بودند و شکنجه می شدند. ما نام این اردوگاه را «زمین بازی سیاه» گذاشته بودیم.

,

وی افزود: در ابتدا این زمین فوتبال خیلی هم خوب بود؛ اما پس از اشغال آن بدست عناصر گروه تروریستی داعش «زمین بازی سیاه» لقب گرفت و مردم محلی از نزدیک شدن به این منطقه وحشت داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه