اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مهران :

بازدید بیش از ۸۰۰ نفر از مناطق عملیاتی طی ۱۰ روز گذشته/ یادمان‌های عملیاتی مهران مهیای میزبانی زائران است

بازدید بیش از ۸۰۰ نفر از مناطق عملیاتی طی ۱۰ روز گذشته/ یادمان‌های عملیاتی مهران مهیای میزبانی زائران است
فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان های عملیاتی مهران آماده میزبانی راهیان نور است و طی 10 روز گذشته بیش از 825 نفر از این مناطق دیدن کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفتگو با خبرنگار آوای مهران گفت: بزرگترین دستاورد اردوهای راهیان نور آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای مهران ,

وی اظهار کرد: از طرف دیگر مهمترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های نوجوان وجوان است که اردوی راهیان نور بستری دراین مسیر است.

,

فرمانده سپاه ناحیه مهران درباره حضور زائران رهیان نور در یادمان مهران بیان کرد: 825 نفر مسافر طی 10 روز گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور دیدن کردند.

,

سرهنگ جاویدان گفت : از این تعداد 114 نفر را برادران و 711 نفر را خواهران تشکیل داده است. مناطق عملیاتی نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران از جمله یادمان‌هایی هستند که زائران در آن حضور می‌یابند.

,

وی با بیان اینکه زمان بازدید از مناطق عملیاتی مهران  منحصر به زمان خاصی نیست ادامه داد: امکانات لازم برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور در طول سال در مناطق عملیاتی شهرسان مهران آماده است و در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی، کتاب آشنایی با منطقه و فضا سازی تدارک دیده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه