اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش آبدانان مطرح کرد؛

کمک یک میلیارد و ۶۵۰ میلیونی خیرین مدرسه ساز در آبدانان

کمک یک میلیارد و ۶۵۰ میلیونی خیرین مدرسه ساز در آبدانان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: خیرین مدرسه ساز در سال جاری بیش از یک میلیارد و 650میلیون ریال به مدارس شهرستان آبدانان کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آبدانان خبر با حضور فرماندار ، رئیس مشارکت های مردمی استان و جمعی از مسئولین شهرستان بیستمین همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان آبدانان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

"مجیدعسگری" فرماندار آبدانان در این همایش عمل خیرین مدرسه ساز را معامله با خداوند دانست و اظهار داشت : کار ارزشمند خیرین علاوه بر برخوردار شدن آنها از برکات ناشی از آن، فضای جامعه را با کرامت، ایثار و از خود گذشتگی معطر خواهد کرد.

وی  به خدمات دولت تدبیرو امیدافزایش اعتبارات عمرانی از 3000میلیون ریال به 30میلیارد ریال و نیز اعتبارتجهیزات از 50میلیون ریال به 1500میلیون ریال اشاره و افزود:با توجه به نقش تعلیم و تربیت همه نهادها و اقشار مختلف جامعه باید از آموزش و پرورش بویژه در بخش مدرسه سازی حمایت کنند.
در ادامه"محمد پیری "مدیرآموزش و پرورش تقدیر از مشارکت اقشار مختلف جامعه در امرپسندیده مدرسه سازی را امر مثبتی دانست و گفت: به اعتقاد تمام صاحبنظران توسعه یک جامعه، بدون توسعه آموزش و پرورش در هیچ میسری ممکن نخواهد بود.

 وی خاطرنشان کرد: نیاز هر جامعه برای پیشرفت و ترقی در حوزه های محتلف نیازمند توسعه و تعلیم نیروی انسانی متخصص و کارآمد ،سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای لازم برای آموزش و پرورش است.

پیری با ابراز امیدواری از مشارکت بیشتر مردم شهرستان در امر مدرسه سازی،اضافه کرد:اهدا زمین به ارزش 800میلیون ریال در روستای تپه حمام، تخصیص زمین توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به ارزش 500میلیون ریال در بخش مورموی،اهدا کولرگازی و آب سرد کن به ارزش 200میلیون ریال توسط یکی از خیرین روستای آب انار،اهدا مصالح ساختمانی به ارزش 100میلیون ریال توسط بازاریان شهرستان ،کمک موسسه خیریه مهرماسبیان به ارزش 50میلیون ریال به مدارس انجیره و کمک ماهیانه 200نفرازهمکاران فرهنگی به مجمع خیرین مدرسه ساز را تنها بخشی از مشارکت مردم دانست.

رحیمی رئیس اداره مشارکت های مردمی استان نیز باتقدیر از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیرین محترم دربرپایی باشکوه بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز افزود: دولت هرگز به تنهایی قادر به تامین هزینه های جاری آموزش و پرورش نیست فلذا ما دست خیرین محترم در این عرصه را به گرمی می فشاریم و امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی مشارکت خیرین مدرسه سازدر این امر خداپسندانه باشیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه