اخبار داغ

گردان های بیت المقدس حرفه ای می شوند

گردان های بیت المقدس حرفه ای می شوند
جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: گردان های اولویت اول بیت المقدس با آموزش های سطح بالا به سمت حرفه ای شدن حرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان، سردار محمود معین پور در حاشیه رزمایش گردان بیت المقدس در اندیمشک گفت:گردان های اولویت اول با آموزش هایی که می بینند سطح بالاتری نسبت به دیگر گردانهای بیت المقدس پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

وی در ادامه افزود: این گردان های در حوزه تهدیدات نرم و نیمه سخت توانایی های لازم را دارند، اما در این رزمایش هدففراگیری مقابله با تهدیدات سخت است.

,

سردار معین پور با اشاره به اینکه دکترین این آموزش ها در ۶ حوزه مختلف است، گفت: سطح آموزش این نیررو ها باید به جایی برسد

,

که مورد قبول بازرسان ستاد کل نیرو های مسلح باشد.

,

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: این اردو ها سه روزه هستند که الحمدولله ارزیابی های اولیه نشان داده که از شد قابل قبولی برخوردار هستند.

,

وی در بخش دیگری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: یکی از مطالباتی که مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند این است که بسیجیان این نوع از آموزش ها را فرا بگیرند.

,

سردار معین پورافزود: این مناطق که رزمایش برگزار می شود یادآور حماسه ها و رشادت های ۸ سال دفاع مقدس است، و بسیجیان هم از لحاظ معنوی و هم از نظر آموزش های نظامی دستاوردهای خوبی خواهند داشت و قطعا پس از ۳ روز با دست پر بر میگردند.

,

ایجاد و تقویت آمادگی رزم وامداد و نجات در رده های مختلف بسیج یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش گردانهای بیت المقدس است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه