اخبار داغ

برنج و تخم مرغ دولتی با کارت ملی در لالی/عزت مردم و صف های مختلف دولتی

برنج و تخم مرغ دولتی با کارت ملی در لالی/عزت مردم و صف های مختلف دولتی
این روزهای صف های مختلفی برای خرید مایجتاج مورد نیاز مردم در جلوی برخی از مغازه های سهمیه ای ، صحنه های نامناسبی را به وجود آورده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، در حالی مردم خود را برای سال نو و خرید های آن آماده می کنند که افزایش سرسام آور قیمت مواد خوراکی و اجناس طوری شده است که همه مردم به دنبال محصولات توزیع شده دولتی با قیمت کمتر هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

در شهرستان لالی هم مانند دیگر شهرها محصولات پر مصرفی همچون برنج و تخم مرغ که استفاده فراوانی دارند این روزها از سوی برخی از فروشگاه ها به صورت سهمیه ای و در تعداد محدود در بین مردم توزیع می شود . محصولاتی که شاید کیفیت آن چنانی نداشته باشند اما قیمت پایین آن موجب شده مردم برای خرید آن ها هجوم بیاورند .

,

فروش سهمیه ای محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم ، که در پشت پرده مافیای خاص خود را دارد در حرکتی که عزت مردم را هم نشانه رفته است با گرفتن پول به همراه کپی کارت ملی اقلام مورد نیاز آن ها را در صف های طولانی به خودشان می فروشد .

,

عدم مدیریت صحیح بازار از سوی مسئولان و احتکار و کم فروشی از سوی برخی از فروشندگان سود جو موجب شده افزایش محصولاتی مانند برنج با افزایش شدید قیمت مواجه شده به طوری که تفاوت جنس سهمیه ای محصولی مانند برنج 30 هزار تومان کمتر از قیمت آن در بازار آشفته آزاد است .

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه