اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

برای دستیابی به تعالی باید از روزمرگی خارج شد

برای دستیابی به تعالی باید از روزمرگی خارج شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: برای دستیابی به تعالی باید از فضاهای روزمره خارج شد و با برنامه ریزی و آینده نگری به ترسیم اهداف استراتژیک پرداخت و تحقق این مهم بدون کسب آگاهی و دانش روز دنیا، امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امرو ضمن حضور در نشست علمی ” ابر روندهای سلامت و آینده پزشکی”، گفت: طولانی ترین راه ها با اولین قدم شروع می شود و دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی، چاره ای جز حرکت در مسیر آینده علمی دنیا برای رسیدن به توسعه و ارتقا، ندارد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به تعالی باید از فضاهای روزمره خارج شد و با برنامه ریزی و آینده نگری به ترسیم اهداف استراتژیک پرداخت و تحقق این مهم بدون کسب آگاهی و دانش روز دنیا، امکان پذیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو, رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امرو ضمن حضور در نشست علمی ” ابر روندهای سلامت و آینده پزشکی”، گفت: طولانی ترین راه ها با اولین قدم شروع می شود و دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی، چاره ای جز حرکت در مسیر آینده علمی دنیا برای رسیدن به توسعه و ارتقا، ندارد.,
,
,

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تدوین برنامه راهبردی حوزه سلامت در استان، از سال ۹۵ در صدد برآمد تا با خروج از روزمرگی، گام های موثری را برای ارتقای سلامت همه جانبه در استان بردارد.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این مطلب که یکی از اهداف استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی، آینده پژوهشی و مرجعیت علمی است، تصریح کرد: بر این اساس، چشم انداز دانشگاه ترسیم شد و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم در سرلوحه فعالیت ها قرار گرفت.

,

دکتر یوسف زاده با تاکید بر این مهم که راه پیشرفت و ارتقای حوزه سلامت در گیلان از مسیر دانشگاه نسل سوم می گذرد، خواستار بهبود روند ها در جهت ابر روندهای حوزه سلامت شد.

,

وی افزود: ابر روندها در تدوین برنامه آینده حوزه سلامت حایز اهمیت هستند و بی شک برای ترسیم الگوها باید از مسیر آینده دنیا آگاه بود. در این راستا، تشکیل کارگروه سلول های بنیادی و ژنتیک در دانشگاه، توسعه زیرساخت های IT، تلاش برای راه اندازی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، راه اندازی رشته مهندسی بافت، توجه به مقوله کارآفرینی و… تلاش مهندسی شده دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای حرکت رو به آینده است.

, IT,

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان خاطر نشان کرد: فکرها و اندیشه های جدید در ابتدای مسیر دور از دسترس و تمسخرآمیز به نظر می رسند، شاید اگر این گونه نبود باید به ارزش آنها شک کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه