اخبار داغ

کارشناس سیاسی حوزه غرب آسیا:

مردم بحرین نشان داند که از قیام خود خسته نشده‌اند/دولت بحرین در مقابل ایستادگی مردم دچار ضعف شده است

مردم بحرین نشان داند که از قیام خود خسته نشده‌اند/دولت بحرین در مقابل ایستادگی مردم دچار ضعف شده است
کارشناس سیاسی حوزه غرب آسیا با تأکید بر اینکه دولت بحرین در مقابل ایستادگی مردم دچار ضعف شده است، گفت: تحولات منطقه‌ای توان تأثیرگذاری بر بحران بحرین را دارد و من تصور می‌کنم که تحولات عربستان در آینده زیاد خواهد بود و این می‌تواند آغازگر تحول در بحرین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین رویوران در گفتگو با رهیاب، با اشاره به آخرین وضعیت مقاومت مردم بحرین، اظهار کرد: مدتی پیش هفتمین سالگرد قیام مردم بحرین برگزار شد، حضور گسترده مردم بحرین در این مراسم نشان داد که آنها از قیام خود خسته نشده‌اند و این نکته بسیار مهمی است.

وی افزود: اینکه در هفتمین سال قیام حضور مانند سالهای آغازین قیام باشد، شاخص مهمی است.

کارشناس سیاسی حوزه غرب آسیا گفت: اما بر خلاف مردم، دولت بحرین کم آورده و متوسل به عربستان و امارات شده است و مزدورهای پاکستانی، اردنی و... را به استخدام درآورده است.

وی افزود: نظام بحرین در مقابل استمرار قیام مردم دچار ضعف شده است، دولت بحرین به کشور انگلیس یک پایگاه اهدا کرده است و به همین دلیل این کشور مهمترین حامی دولت بحرین است و آمریکا نیز به شدت از این دولت حمایت می‌کند.

رویوران اظهار کرد: تجربه به ما نشان داده است که مردم قدرت ایستادگی دارند و در مقابل دولت ایستادگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور عامل خارجی هرگونه تغییر و تحول در عوامل خارجی به ویژه عربستان می‌تواند در بحران بحرین گشایش ایجاد کند، تا زمانی که همه در این بحران حضور دارند، هیچ تحولی قابل پیش‌بینی نیست.

رویوران افزود: اما تحولات منطقه‌ای توان تأثیرگذاری بر بحران بحرین را دارد و من تصور می‌کنم که تحولات عربستان در آینده زیاد خواهد بود و این می‌تواند آغازگر تحول در بحرین باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه