اخبار داغ

فریبا متخصص:

نظارت بر نحوه به‌کارگیری بازیگران منوط به قانونمندی است/ بازیگران امنیت شغلی ندارند

نظارت بر نحوه به‌کارگیری بازیگران منوط به قانونمندی است/ بازیگران امنیت شغلی ندارند
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه بازیگران استخدام اداره‌ای نیستند و امنیت شغلی ندارند، گفت: در واقع شما برای ورود به هر حرفه‌ای نیاز به گذراندن دوره‌های تخصصی و داشتن مهارت لازم دارید اما ظاهراً برای بازیگری این موارد ضروری نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا متخصص، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار 8دی در مورد وضعیت موجود در سینما و تلویزیون و نحوه به‌کارگیری بازیگران اظهار کرد: نمی‌توان به صورت صددرصدی بر این موضوع نظارت کامل داشت، امّا نظارت نسبی نیز در جوامعی امکان‌پذیر است که قانون‌مند باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فریبا متخصص، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار 8دی در مورد وضعیت موجود در سینما و تلویزیون و نحوه به‌کارگیری بازیگران اظهار کرد: نمی‌توان به صورت صددرصدی بر این موضوع نظارت کامل داشت، امّا نظارت نسبی نیز در جوامعی امکان‌پذیر است که قانون‌مند باشند., 8دی ,

وی با بیان اینکه ما اصلاً صنف نداریم و هر کسی که بخواهد می‌تواند بازیگر شود، گفت: این در حالی است که مثلاً من نمی‌توانم از فردا بروم در یک مدرسه و به عنوان معلم به بچه‌ها درس بدهم یا نمی‌توانم به عنوان یک پرستار یا پزشک در بیمارستانی مشغول به کار شوم.

,

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: در واقع شما برای ورود به هر حرفه‌ای نیاز به گذراندن دوره‌های تخصصی و داشتن مهارت لازم دارید اما ظاهراً برای بازیگری این موارد ضروری نیستند.

,

متخصص بیان کرد: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که بازیگر کسی است که معیارهایی مانند زیبایی را داشته باشد در حالی که واقعاً این طور نیست و بازیگری یک حرفه است و بازیگر باید مهارت‌های لازم را داشته باشد.

,

بازیگران استخدام اداره‌ای نیستند و امنیت شغلی ندارند

, بازیگران استخدام اداره‌ای نیستند و امنیت شغلی ندارند,

وی با بیان اینکه بازیگران استخدام اداره‌ای نیستند و امنیت شغلی ندارند، گفت: اصلاً شغل بازیگری در هیچ چارت مشاغلی قرار نگرفته است.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: در واقع بازیگران به لحاظ شغلی هویتی ندارند و همین موضوع مشکلات زیادی را برایشان به وجود آورده است.

,

متخصص گفت: در حال حاضر بازیگران زبده زیادی داریم که خانه‌نشین هستند و ممکن است که شش ماه سال را به صورت کامل بیکار باشند اما چون کارشان را دوست دارند با سیلی صورتشان را سرخ نگاه می‌دارند و به امورات زندگی‌شان می‌پردازند.

,

وی بیان کرد: در واقع دلیل تمامی این مشکلات این است که ما صنف و سندیکای قوی و فعالی نداریم اگر صنف قوی‌ای می‌داشتیم حداقل برای بازیگران یک سری معیارهای اولیه را در نظر می‌گرفتند تا هر کسی نتواند وارد این عرصه شود.

,

متخصص با بیان اینکه البته بدیهی است که باید جوانان وارد عرصه بازیگری شوند، اما ورود آن‌ها به این عرصه باید با ضابطه باشد.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: حرف آخرم این است که افرادی که به طرق مختلف و غیر ضابطه‌مند به عرصه بازیگری وارد می‌شوند در این حوزه ماندگار نیستند و بعد از یکی دو مورد بازیگری کنار می‌روند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه