اخبار داغ

نماینده مسجدسلیمان :

مسابقات گلف جام حسین پور بعنوان یک برند برای ورزش مسجدسلیمان مطرح است

مسابقات گلف جام حسین پور بعنوان یک برند برای ورزش مسجدسلیمان مطرح است
ظاهری گفت: ما به تصمیم خانواده محترم مرحوم حسین پور احترام می گذاریم اما نمی توانیم این حقیقت را کتمان کنیم که دوست داشتیم این جام برای همیشه در مسجدسلیمان می ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری،ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات گلف جام پیشکسوتان مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی از تیم ها و نفرات برگزیده این مسابقات تجلیل بعمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

ظاهری در این مراسم اظهار داشت:حمایت از ورزش و ورزشکاران را جز وظایف خود می دانیم و با تلاش هایی که صورت گرفت بودجه امسال ورزش حوزه انتخابیه نسبت به سال گذشته ۳۶ برابر شده است.

,

نماینده مردم مسجدسلیمان اظهار کرد:ورزش گلف در ایران برای اولین بار در مسجدسلیمان برگزار شد و یکی از اولین های شهر مسجدسلیمان همین ورزش محسوب میشود.

,

ظاهری در ادامه به مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور اشاره کرد و اظهار داشت:جام مسابقات گلف مرحوم حسین پور بعنوان یک برند برای ورزش مسجدسلیمان مطرح است و این جام با نام مسجدسلیمان گره خورده است.

,

نماینده مردم لالی،اندیکا و هفتکل افزود:خانواده محترم مرحوم حسین پور صلاح دیدند که این مسابقات در نقاط دیگر کشور نیز برگزار شود که ما به تصمیم خانواده محترم مرحوم حسین پور احترام می گذاریم اما نمی توانیم این حقیقت را کتمان کنیم که دوست داشتیم این جام برای همیشه در مسجدسلیمان می ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه