اخبار داغ

به میزبانی اولین باشگاه گلف کشور؛

سومین دوره مسابقات جام پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی برگزار شد+تصاویر

سومین دوره مسابقات جام پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی برگزار شد+تصاویر
این مسابقات با حضور تیم های نفت,تاراز و آزادگان مسجدسلیمان,ملی حفاری و سورتمه اهواز,هیات گلف شاهین شهر و پتروشیمی آبادان در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری،این مسابقات با حضور تیم های نفت,تاراز و آزادگان مسجدسلیمان,ملی حفاری  و سورتمه اهواز,هیات گلف شاهین شهر و پتروشیمی آبادان در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

در پایان این دور از مسابقات و در رده تیمی تیم ملی حفاری اهواز مقام اول,نفت مسجدسلیمان مقام دوم و هیات گلف شاهین شهر مقام سوم را کسب کردند.

,

در بخش انفرادی مسابقات آقای سجاد کرم پور(بازیکن حفاری اهواز)  با 134 ضربه مقام اول,ایرج قنبری(بازیکن نفت مسجدسلیمان) با 143 ضربه مقام دوم و مرید قنبری(بازیکن نفت مسجدسلیمان) با 147 ضربه مقام سوم را کسب نمودند.

,

در بخش نوجوانان آقای میلاد شینی مقام اول ,علی غلام نژاد مقام دوم  و مهدی شینی  مقام  سوم را کسب نمودند.

,

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی,علیرضا گوروئی فرماندار,حجت الاسلام سجاد منش امام جمعه موقت مسجدسلیمان,قبادناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان,امیدوارجمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات تقدیر بعمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه