اخبار داغ

جانشین رئیس پلیس راهور کرج مطرح کرد

جریمه 90 هزار تومانی در انتظار رانندگان کامیون متخلف/ تعداد خروجی های حصارک کرج ظرفیت ترافیک سنگین را ندارد

جریمه 90 هزار تومانی در انتظار رانندگان کامیون متخلف/ تعداد خروجی های حصارک کرج ظرفیت ترافیک سنگین را ندارد
جانشین رئیس پلیس راهور کرج گفت: تردد کامیون ها در سطح شهر با جریمه 90 هزار تومانی رانندگان همراه خواهد بود و با دستور قضایی خودرو به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; جانشین رئیس پلیس راهور کرج با اشاره استقرار واحدهای خودرویی و پیاده پلیس در حصارک کرج به واسطه ترافیک موجود در این مسیر گفت: کمی عرض معبر و تعداد خروجی های این منطقه تحمل ان حجم از ترافیک را ندارد لذا واحدهای شبانه در این محدوده گشت زنی کرده و ناظر بر ترافیک خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

سرگرد آقاجانی با حضور در یک برنامه رادیویی افزود: با فعال شدن سیستم های its تخلفات آنلاین کنترل می شود و همچنین اصلاحات هندسی نقش بسزایی در کاهش مشکل ترافیک در سطح شهرستان کرج خواهد داشت لذا خودروها با ورود به طرح زوج و فرد اعمال قانون می شوند و با توجه به سیستم پیامکی راه اندازی شده تخلفات برای رانندگان پیامک خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه به دلیل تردد دانش آموزان طرح زوج و فرد کرج از ساعت 17:30 هر روز آغاز شده و تا ساعت 21:30 ادامه دارد اظهار داشت: همچنی بر اساس مصوبه شورای ترافیک کلانشهر کرج تردد کامیون ها در سطح شهر ممنوع خواهد بود.

,

جانشین رئیس پلیس راهور کرج در خاتمه تصریح کرد: پیش از این رانندگان کامیون مجوز تردد در شهر را داشتند اما در حال حاضر تردد کامیون ها در سطح شهر با جریمه 90 هزار تومانی رانندگان همراه خواهد بود و با دستور قضایی خودرو به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه