اخبار داغ

اشتراک گاز مسجدی درلالی به علت بدهی ازسوی اداره گاز قطع شد+تصویر

اشتراک گاز مسجدی درلالی به علت بدهی ازسوی اداره گاز قطع شد+تصویر
یکی دیگر از عجایبی که تنها در لالی می توان مشاهده کرد قطع شدن اشتراک گاز مصرفی مسجد امام حسین علیه السلام در روزهای سرد زمستان از سوی اداره گاز است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،یکی دیگر از عجایبی که تنها در لالی می توان مشاهده کرد قطع شدن اشتراک گاز مصرفی مسجد امام حسین علیه السلام در روزهای سرد زمستان از سوی اداره گاز است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

قطعی انشعاب گاز مصرفی مسجد امام حسین علیه السلام در حالی در این روزهای سرد زمستان اتفاق افتاده که بدهی آن در حدود 100 هزار تومان بیتشر نبوده و این قطعی درحالی رخ داده که این مسجد سال های سال و به لطف مسئولین نهادهای مذهبی بدون روحانی در حال فعالیت است .

,

نکته دیگر این که حتی ساخت این مسجد هم به صورت خیریه توسط مردم صورت گرفته اما وظیفه دستگاه های عریض و طویل فرهنگی شهر در این بین چه بوده معلوم نیست چرا که حتی زحمت یک پیگیری ساده برای جلوگیری از این قطعی گاز هم از توان آن ها خارج بوده و صرفا بهره برداری از فضا و برنامه های این مکان در زمان های خاص مورد نظر آن هاست .

,

مسئولین دستگاه های مختلف در لالی در حالی نسبت به این موضوع غفلت کرده اند که عملکرد ضعیف آن ها در تقویت مجموعه های مذهبی و اماکن فرهنگی موجب رشد ناهنجاری های مختلفی در بین نوجوانان و جوانان در سطح شهر شده است .

,

امکانات سخت افزاری مقدمه ای برای فعالیت های جذاب در فعالیت های فرهنگی است که متاسفانه در لالی و در سطح اماکن فرهنگی کمبود های فراوانی موجب شده که این جذابیت ها در کمترین سطح باشد .

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه