اخبار داغ

آمادگی دستگاههای اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی در مهران

آمادگی دستگاههای اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی در مهران
در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان مهران ویژه نوروز 97 بر آمادگی دستگاههای اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی تاید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای مهران مراد ناصری فرماندار مهران در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان مهران ویژه نوروز 97 که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد گفت : دستگاههای متولی همسو با فرا رسیدن بهار حرکت کنند و در راستای خدمات بهتر تلاش مضاعفی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای مهران,

وی اظهار کرد : شهر باید با حال و هوای بهار آراسته شود و در این میان شهرداری وظایف مهمی در آراستگی و آماده سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی دارند و باید در بهسازی و زیباسازی معابر اقدامات لازم را انجام دهند .

,

فرماندار مهران ادامه داد: امسال با برنامه ریزی های به عمل آمده شهرستان مهران آمادگی کامل جهت خدمات به زائرین و مسافرین نوروزی را دارد..

,

ناصری، به آمادگی شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اشاره و گفت: تجهیز مدارس ، برپایی چادرها و ایستگاه های نوروزی در ابتدای شهر و آمادگی کامل یگان های خدمات رسان جهت ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به همشهریان و مسافرین می باشند.

,

میثم علیزاده رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مهران نیز در این نشست از برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروز 97 در این شهرستان خبر داد.

,

وی، افزود: برپایی نمایشگاهی از ظرفیت ها و پتانسیل های صنایع دستی شهرستان در محل ورودی شهر از برنامه های این ایام در شهرستان مهران می باشد.

,

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مهران اظهار کرد: نظافت آثارتاریخی و مناطق گردشگری توسط میراث فرهنگی ، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری، نظارت دقیق برواحدهای اقامتی و آمارگیری دقیق روزانه ستاد اسکان فرهنگیان و ستاداسکان راهیان نور از دیگر اقدامات اداره میراث فرهنگی در مهران می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه