اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان:

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در آبدانان آغاز شد

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در آبدانان آغاز شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین97 ادامه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   "محمود صفار" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر اظهار داشت: اکیپ های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 شیفت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند

وی افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان و گشت های تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین97 ادامه خواهد شد.

صفار تاکید کرد: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی وتنظیم بازار ایام نوروزاست.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارات آبدانان خاطر نشان کرد:در صورت مشاهده گرانفروشی شهروندان می توانند شکایات خود را به این اداره باشماره تلفن شماره تلفن 7991 اتاق اصناف و تلفن گویایی 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه