اخبار داغ

رییس کمیته امداد شهرستان سراب خبر داد:

احداث ۱۲ خانه محروم با همکاری کمیته امداد و سپاه در شهرستان سراب/ کمک های مردمی به محرومین در سراب چشمگیر هست

احداث ۱۲ خانه محروم با همکاری کمیته امداد و سپاه در شهرستان سراب/ کمک های مردمی به محرومین در سراب چشمگیر هست
رییس کمیته امداد شهرستان سراب از احداث ۱۲ خانه محروم با همکاری سپاه و اعطای ۱۳ میلیارد تومان به محرومین در سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب، اصلانی رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سراب ظهر امروز در جمع خبرگزاران شهرستان سراب و به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی  با تبریک سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد ابراز داشت :این نهاد جهت رسیدگی به محرومین و دلسوزان واقعی انقلاب تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب،,

وی افزود: تاریخ دارای پیام های عبرت انگیزی است و برخی در آن همچون ستاره ای در ظلمت شب می درخشند و به ویژه در عالم اسلام این افراد بسیار هستند.

,

اصلانی ادامه داد: امام خمینی (ره) تمام رفتار و کردار خود را با تاسی از آموزه های اهل بیت علیهم السلام انجام می داد و نهایتا به جایی رسید که در عالم اسلام چون نگینی می درخشد.

,

رییس کمیته امداد سراب تشکیل کمیته امداد به دستور حضرت امام خمینی را الهام گرفته از سیره علوی عنوان و خاطرنشان کرد:نهاد کمیته امداد نهاد مقدسی است که زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود.

,

این مقام مسئول با بیان برخی شبهات در رابطه با حسابرسی مالی در کمیته امداد خاطرنشان کرد: به جد می توان گفت که حساب و کتاب در این نهاد شفاف تر از سازمانی است چرا که با نذورات مردم سرو کار دارد و همه در قبال آن مسئولیتی الهی احساس می کنند.

,

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد شهرستان سراب عنوان داشت: کمیته امداد در اصل یک نهاد مردمی است و البته دولت نیز توجهات ویژه ای به این نهاد دارد.

,

اصلانی ابراز داشت: مردم سراب در سایه اعتقادات دینی و مذهبی کمک های ویژه ای به محرومین و ایتام کرده اند که در سطح استان بی نظیر است .

,

رییس کمیته امداد خمینی سراب فقر زدایی را هنر این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم این آرزوی بزرگ مقام معظم رهبری به عرصه ظهور برسد.

,

این مقام مسئول کمک به ۳۰۰ یتیم و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو را از اقدامات کمیته امداد سراب عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۳ میلیارد تومان ماهانه به حساب مدد جویان سراب واریز شده و ۵۵۰ میلیون تومان برای احداث ۱۲ خانه و بازسازی برخی منازل افراد تحت پوشش هزینه شده است.

,

اصلانی برپایی اردوهای زیارتی مشهد مقدس و کربلا را از اقدامات این اداره عنوان و ابراز داشت: هزینه درمان تمام مدد جویان به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

وی پرداخت بیش از دو میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مدد جویان و ایجاد اشتغال به ۱۶۵ نفر را از اقدامات اقتصادی این اداره عنوان کرد.

,

اصلانی در پایان کمک به جهیزیه ۱۲۷ نوعروس و دامادها، کمک به ایتام ، ارتباط با مراکزنیکوکاری را از اقدامات کمیته امداد سراب عنوان و بر حضور پرشور در جشن نیکوکاری تاکید کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه