اخبار داغ

همایش سپاس مربی و تقدیر از مدیران، مربیان فعال سازمان دانش آموزی سوسنگرد برگزار شد

همایش سپاس مربی و تقدیر از مدیران، مربیان فعال سازمان دانش آموزی سوسنگرد برگزار شد
این مراسم که باحضور آقای مسرور رئیس سازمان دانش آموزی کل استان خوزستان و هیات همراه ایشان آقای خوش اخلاق و بنیادی در سالن ارشاد دشت آزادگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز،این مراسم که باحضور آقای مسرور رئیس سازمان دانش آموزی کل استان خوزستان و هیات همراه ایشان آقای خوش اخلاق و بنیادی در سالن ارشاد دشت آزادگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز,

نعیمی مدیریت آموزش و پرورش دشت آزادگان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین استانی و جمعیت زیاد دانش آموزان و همچنین مربیان و مدیران فعال گفت : بعد تربیتی اسلامی بسیار مهم است و امری است که نمی شود از آن غافل شد .

,

سازمان دانش آموزی یک نهاد بسیار موثر در جامعه می باشد و از تمامی مربیان و متولیان امور سازمان تقدیر و تشکر ویژه ای دارم چون واقعا تلاشهای بی وقفه ای را در تربیت صحیح دانش آموزان دارند .
قطعا با تربیت صحیح در این دنیا، دنیای اخروی این دانش آموزان تضمین می شود و در مقام بالایی قرار می گیرند .

,
,

مسرور ریاست سازمان دانش آموزی کل استان خوزستان در این مراسم ضمن یاد و خاطره شهدا گفت :من خدمت تمامی شهدای این شهرستان ،بلاخص شهید شاخص فرهنگی ،شهید حبیب شریفی ادای احترام می کنم .بنده به دلیل کهولت سنی اما در چنین مراسمی سعی می کنم حضور پیدا کنم و از نزدیک و صمیمانه از فعالان سازمان تقدیر و تشکر کنیم .

,

وظیفه ای که اخیرا بر دوش آموزش و پرورش می باشد ،تنها سواد آموزی و نوشتن و خواندن نیست بلکه وظیفه سنگینی برعهده مربیان و معلمان است و آن مسلح کردن شما دانش آموزان به تمامی مهارتهای زندگی ،تا در همه جا و همه زمان مورد استفاده شما قرار بگیرد همچنین بتوانید از مشکلات امروزی در جامعه با صلابت ایستادگی کنید و از دستاوردهای انقلاب بخوبی حفاظت و حراست کنید .

,

جناب مسرور در آخر از آقای نعیمی و طرفی تقدیر و تشکر فراوانی کردند که بخوبی در کنار سازمان حرکت و آن را مدیریت می کنند .

,

اجرای گروه نمایشی توسط دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد عترت /اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان پسرانه ستارگان دانش /اجرای گروه سرود دبیرستان دخترانه شاهد آل عبا و در آخر تقدیر و تشکر و اهدای جوایز به مربیان و معلمان فعال و زحمتکش صورت گرفت .

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه