اخبار داغ

گزارش تصویری از نمایشگاه خیابانی عکس و نقاشی جشنواره “تالاب دوخان” در بندرانزلی

گزارش تصویری از نمایشگاه خیابانی عکس و نقاشی جشنواره “تالاب دوخان” در بندرانزلی
در چارچوب اولین دوره جشنواره "تالاب دوخان" نمایشگاه خیابانی عکس و نقاشی تالاب انزلی خیابان شهید مفتح شماللی انزلی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی در چارچوب اولین دوره جشنواره “تالاب دوخان” نمایشگاه خیابانی عکس تالاب انزلی با گلچینی از عکسها از عکاسان برتر انزلی  و نقاشی های دانش آموزان شهرهای (انزلی، رشت، صومعه سرا) در مقاطع  اول تا ششم ابتدایی با حضور جمعی از کنشگران اجتماعی و مسئولان این شهرستان در خیابان شهید مفتح شماللی انزلی افتتاح شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی,

گفتنی است که چالش ملی تالاب دوخان با هدف ایجاد عزم ملی برای احیای تالاب بین المللی انزلی و با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شده است.

,

از جمله اهداف این جشنواره می توان به  تولید شعر و آثار فاخر جهت پاسداشت تالاب بین‌ المللی انزلی به عنوان یکی از ذخایر طبیعی کشور، شناساندن هرچه بیشتر تالاب بین المللی انزلی و اهمیت آن در محیط زیست ایران، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و ارتقای شعر در استان گیلان، بازآفرینی خرده‌فرهنگ‌های حاشیه‌نشینان تالاب انزلی با زبان شعر و ادبیات و  رساندن صدای تالاب به مسوولان جهت نجات این گنجینه الهی از ورطه نابودی، اشاره کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه