اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اهواز:

در مدت ۶ ماهه روی کار آمدن کتانباف مردم تغییر را احساس کردند/ موافق استعفای شهردار اهواز نیستم

در مدت ۶ ماهه روی کار آمدن کتانباف مردم تغییر را احساس کردند/ موافق استعفای شهردار اهواز نیستم
عضو هیئت رئیسه شورای شهر اهواز گفت: تغییر در رأس مدیریت شهری اهواز در این برهه تبعات منفی بر روند توسعه شهر دارد و خواستار ادامه فعالیت کتانباف به‌عنوان شهردار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالزهرا سنواتی در گفت‌وگو با رهیاب درباره حاشیه‌های پیش‌آمده در جلسه روز گذشته شورای شهر اهواز اظهار کرد: اخیراً جلسه‌ای با کتانباف شهردار اهواز داشتیم و وی به‌صورت شفاهی خواستار استعفا از سمت خود شد که این موضوع مخالفت جدی برخی از اعضای شورا را در پی داشت.

وی افزود: در مدت 6 ماهه روی کار آمدن کتانباف، وی عملکرد قابل دفاعی دارد و شهروندان شاهد تغییر در مدیریت شهری و فعالیت شبانه‌روزی به‌ویژه در بحث خدمات شهری شدند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت این کلان‌شهر و در پیش بودن ایام نوروز گفت: تغییر در رأس مدیریت شهری اهواز در این برهه تبعات منفی بر روند توسعه شهر دارد و خواستار ادامه فعالیت کتانباف به‌عنوان شهردار هستیم.

وی بیان کرد: همان‌طور که اعضای شورا در زمان انتخاب شهردار با 13 رأی موافق، از کتانباف حمایت کردند این بار هم اعضای شورا با حمایت از او به دنبال ادامه روند فعلی در مدیریت شهری هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه