اخبار داغ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

افتتاح ۱۰۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر جدید گلبهار

افتتاح ۱۰۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر جدید گلبهار
پروژه‌های عمرانی شهر جدید گلبهار با اعتبار ۱۰۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، پروژه‌های عمرانی شهر جدید گلبهار در حوزه‌های مسکن مهر، احداث فضاهای آموزشی و ورزشی، پیاده‌روسازی و غیره با حضور رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و طاهر خوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

هومن گراویانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این خصوص به ندای چناران گفت: جمع کل اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها ۱۰۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان است که ۸۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان آن به احداث تعداد ۱۳۳۵ واحد مسکن مهر به تعداد ۱۳۳۵ واحد مسکن مهر است.

, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: ۱۳ هکتار آسفالت‌ریزی با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ۱۸ هزار مترمربع محوطه‌سازی مسکن مهر با هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۴۶ هزار مترمربع پیاده‌روسازی مسکن مهر با اعتبار هزینه شده دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بخشی از اقدامات انجام شده در این شهر جدید است.

,

 

,

وی ابراز کرد: احداث رستوران سنجاقک واقع در دریاچه مصنوعی گلبهار به مساحت ۶۷۹ مترمربع و با هزینه ۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان، احداث زمین ورزشی در محله‌های ۶، ۱۷ و ۲۱ هرکدام با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۷۵ میلیون تومان، احداث فضای سبز پارک محله ۱۰ با مساحت ۲.۶ هکتار و با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان، احداث فضای آموزشی مدرسه محله ۱۸ به مساحت ۱۳۹۱ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و دبیرستان محله ۳۳ در ۱۷۸۲ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان از عمده پروژه‌هایی است که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه