اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

پیشرفت ۹۵ درصدی مسکن مهر در خراسان رضوی

پیشرفت ۹۵ درصدی مسکن مهر در خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی از پیشرفت ۹۵ درصدی مسکن مهر استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در دولت دوازدهم به متقاضیان تحویل داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر استان خراسان رضوی در دبیرستان امیرکبیر شهر جدید گلبهار اظهار داشت: با افتتاح این دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر، تاکنون بیش از ۹۰ درصد تعهدات استان در بخش مسکن مهر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: استان خراسان درمجموع ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر را تعهد کرده بود که ۶ هزار و ۵۰۰ واحد پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد داشت، لذا از تعهدات ما خارج شد.

,

وی ادامه داد: با افتتاح این ۲ هزار و ۳۰۰ واحد، تاکنون ۹۴ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است که ۵۶ هزار واحد آن در دولت یازدهم و ۵ هزار و ۵۰۰ واحد در دولت دوازدهم و ۳۳ هزار واحد نیز در دولت نهم و دهم ساخته شده است.

,

وی افزود: ساخت مسکن مهر در استان خراسان رضوی ۹۵ درصد پیشرفت داشته است که این پیشرفت نتیجه دستگاه‌های مختلف و مردم بوده است.

,

رشیدیان خاطرنشان کرد: ساخت صرف مسکن مهر برای داشتن یک زندگی مناسب کافی نیست بلکه باید امکانات آب، برق، گاز، مباحث بهداشتی، فضای سبز و ... مردم شهرهای جدید نیز تأمین شود.

,

استاندار خراسان رضوی با اشاره به توسعه فضای سبز شهر جدید گلبهار، اظهار کرد: گلبهار یک شهر سبز با معیارهای محیط زیستی است و در کنار آن امکانات تفریحی، کتابخانه، مراکز درمانی نیز در نظر گرفته شده است.

,

وی عنوان کرد: در استان خراسان رضوی، شهر جدید گلبهار بیشترین تعهد ساخت مسکن مهر را داشته است که با افتتاح این هزار و ۳۰۰ واحد، ۲۶ هزار واحد تعهد شده به مردم تحویل داده شده است.

,

شایان‌ذکر است در ادامه استاندار خراسان رضوی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی رستوران سنجاقک واقع در دریاچه مصنوعی گلبهار، زمین ورزشی در محله‌های ۶، ۱۷ و ۲۱، فضای سبز پارک محله ۱۰، مدرسه محله ۱۸، دبیرستان محله ۳۳، ۱۳۳۵ واحد مسکن مهر این شهر را به بهره‌برداری رساندند.

,

این پروژه‌ها قرار بود که در دهه فجر امسال به بهره برداری برسند که به دلیل عدم حضور مسئولان کشوری، به امروز موکول شده بود.

,

 

,

, , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه