اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید:

کل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۷ به اتمام می‌رسد

کل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۷ به اتمام می‌رسد
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: مسئله اصلی در مسکن مهر تأمین زیرساخت‌های این واحدها ازجمله تأمین آب، برق، گاز، فاضلاب و غیره است، گفت: کل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۷ به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر استان خراسان رضوی در دبیرستان امیرکبیر شهر جدید گلبهار، اظهار کرد: کل پروژه‌های مسکن مهر کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است که بخش قابل‌توجهی از آن تحویل متقاضیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید بابیان اینکه تا پایان سال ۹۷ کل پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسد، گفت: بخشی از این پروژه‌ها مشکلات قضایی دارد و بخش دیگری نیز فاقد متقاضی است که در این خصوص تعاملاتی با کمیته امداد انجام شده است و این واحدهای فاقد متقاضی در اختیار کمیته امداد و سایر نهادهای دولتی قرار خواهد گرفت.

,

 

,

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از پروژه‌های مسکن مهر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم انجام شده است، گفت: بخش عمده ساخت واحدهای مسکن مهر انجام شده؛ اما مسئله اصلی تأمین زیرساخت‌های این واحدها ازجمله تأمین آب، برق، گاز و فاضلاب کشی و غیره است.

,

 

,

طاهرخانی خاطرنشان کرد: شهرهای جدید خدمات روبنایی قابل‌توجهی نیاز دارد که نیازمند اعتبارات است و اجرای آن زمان‌بر میی باشد، همچنین موضوع اصلی در پروژه‌های مسکن مهر تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی مانند مدرسه، مسجد، کلانتری و غیره است که در شهرهای جدید برای اینکه برای ساکنین مشکل ایجاد نشود این منابع از محل اعتبارات داخلی تأمین می‌شود.

,

 

,

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان، گفت: دولت بر تحویل مسکن مناسب و درشان مردم تأکید دارد و وزارت راه و شهرسازی به دنبال تکمیل این واحدها در کنار ارائه خدمات روبنایی مناسب مانند ساخت فضاهای آموزشی، فضای سبز و سایر خدمات به مردم شهرهای جدید است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه