اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم:

نانوایان استان با مشکلات اقتصادی عمیقی مواجه هستند

نانوایان استان با مشکلات اقتصادی عمیقی مواجه هستند
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم با اشاره به اینکه در استان قم بجز نانوایان غیرمجاز 726 نانوایی دولتی و آزاد پز فعالیت می کنند، گفت: نانوایان استان به دلیل مشکلات عدیده‌ای اقتصادی درصدد لغو تعطیلات ماهانه هستند که نشان از مشکلات اقتصادی عمیق موجود در این صنف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  علی‌اکبر زارعی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و ارزاق استان قم با اشاره به فعالیت نانوایان در هسته مرکزی شهر، اظهار داشت: 50 عدد از نانوایی‌های اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در روزهای عید نوروز فعالیت‌های بیشتری خواهند داشت.
وی ادامه داد: نانوایان استان به دلیل مشکلات عدیده‌ای اقتصادی درصدد لغو تعطیلات ماهانه هستند که نشان از مشکلات اقتصادی عمیق موجود در این صنف است، حقیقت این بوده نانوایان استان در حال حاضر در وضعیت سخت و بغرنجی ازنظر اقتصادی قرار دارند.
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم با اشاره به اینکه باید کیفیت آرد تحویلی به نانوایان هسته مرکزی شهر بیشتر شود، گفت: با این مسئله نانی که در اختیار مسافران و زائران قرار داده می‌شود ازنظر کیفی در وضعیت مناسبی قرار خواهد داشت.
وی بیان داشت: با توجه به تعداد نانوایان آزادپز در هسته مرکزی شهر و دیگر مناطق،در ایام نوروز با مشکل کمبود نان مواجه نخواهیم بود.
زارعی با اشاره به اینکه در استان قم 506 واحد نانوایی دولتی وجود دارد ، ابراز داشت: ازاین تعداد 50 واحد در هسته مرکزی و در محدوده مسجد مقدس جمکران قرار دارد.
وی اضافه کرد: 220 واحد با مجوز آزاد پز نیز در استان وجود دارد همچنین تعدادی نانوایی غیرمجاز نیز در استان در حال حاضر فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه