اخبار داغ

عضو شورای شهر چناران:

ایده‌ها و ابتکارات شهروندان در مدیریت شهری بکار گرفته می‌شود

ایده‌ها و ابتکارات شهروندان در مدیریت شهری بکار گرفته می‌شود
عضو شورای شهر چناران گفت: به‌منظور مشارکت قشر فرهیخته چناران در مدیریت شهری و استفاده از ایده و ابتکارات آنان در امور اجرایی شهر، به دنبال ایجاد یک باشگاهی از شهروندان خلاق و نوآور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، ابوالقاسم دشتی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر چناران از افراد خلاق و مبتکر زیادی در حوزه‌های مختلف برخوردار است؛ اما آن‌گونه که باید از وجود این استعدادها استفاده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چناران افزود: معتقدم رشد و توسعه یک شهر که ما از آن به‌مثابه یک موجود زنده یاد می‌کنیم، میسر نخواهد شد، مگر با مشارکت تمام شهروندان که در رأس آنان همین نخبگان و افراد دارای خلاقیت و نوآوری قرار دارند و خوشبختانه شهر ما نیز سرشار از وجود چنین افرادی است.

,
,


دشتی با اشاره به برنامه‌های ریزهای مختلفی که دراین‌ارتباط از سوی شورا و شهرداری تدارک دیده شده است، عنوان کرد: به همین منظور با شروع دور جدید شورای پنجم با رویکرد جدیدی که بین کلیه اعضای شورا حاکم شده است، بر لزوم استفاده از همه آحاد مردم خصوصاً قشر نخبه و اندیشمند شهر تأکید شده و برنامه‌های بسیاری نیز در همین رابطه در دست انجام داریم که برخی از آن‌ها هم‌اکنون از جانب شهرداری در دست اجرا است.

,
,


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چناران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این خصوص به انجام رسید، تشکیل و راه‌اندازی ثمن شهریاران جوان چناران بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب جوانان تحصیل‌کرده و نخبه شهر مواجه شد و توانستیم با مشارکت این عزیزان در موضوعات مرتبط به حوزه مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی باشیم که در نوع خود در مقایسه با سنوات گذشته بی‌نظیر بوده است.

,
,


وی خاطرنشان کرد: با همین نگاه و ضرورت فراهم کردن مشارکت تمامی ساکنین در شهر چناران، طی طرحی که توسط این کمیسیون در حال بررسی است، قصد داریم با تشکیل باشگاه شهروند نوآور به سراغ ایده‌ها و ابتکارات همشهریانمان با موضوعات شهری رفته و با شناسایی این افراد و ایده‌های آنان و پس از تجمیع تمامی این نظرات و راه کاره‌های بکر با مدیریتی که انجام خواهد شد، آن دسته از طرح‌هایی که از قابلیت اجرایی برخوردار هستند را به مرحله اجرا درآوریم.

,
,


وی ادامه داد: اجرای این طرح با همراهی و همکاری همه شهروندان در محلات و مناطق مختلف و همچنین مدارس مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های چناران انجام خواهد شد و برای نیل به این هدف درصدد راه‌اندازی مکانی تحت عنوان دبیرخانه باشگاه شهروند نوآور هستیم که پس از فراخوان و اطلاع‌رسانی‌هایی که از طرق مختلف انجام شود، نسبت به افتتاح آن نیز اقدام می‌کنیم.

,
,

 

,

دشتی گفت: هدف اصلی ما از اجرای این طرح علاوه بر مشارکت کلیه شهروندان دررسیدن به شهری مطلوب، این است که فرصتی را برای حضور قشر فرهیخته شهرمان فراهم کنیم تا بتوانیم از وجود این عزیزان در مدیریت شهری به بهترین شکل آن استفاده کنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌ها و ابتکاراتی ضمن مشارکت همه شهروندان در تصمیمات شهری، در مسیر ساختن شهری آباد، پویا و بانشاط گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه