اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیت سبزوار :

کمک 8میلیاردی مردم سبزوار به ستاد بازسازی عتبات عالیات

کمک 8میلیاردی مردم سبزوار به ستاد بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار گفت: از ابتدای سال 96 تا کنون همشهریان سبزواری بیش از 8میلیارد ریال به این ستاد کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار علی اکبر دلبری در همایش تجلیل از یاوران این ستاد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 8میلیارد ریال کمک های مردمی به ای ستاد بوده است اظهارداشت: از این مبلغ 5و نیم میلیارد ریال در حوزه کمک به برگزاری موکب ها در سفر پیاده اربعین و ما بقی برای بازسازی حرم های شریف ائمه در عراق بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار ,

 

,

وی با بیان اینکه کمک های مردمی در بحث بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال گذشته از 350میلیون ریال افزایش برخوردار بوده است ادامه داد: تعهد سبزوار در خصوص جمع آوری کمک های مردمی در بحث بازسازی اعتاب مقدسه 4میلیارد و 800میلیارد ریال است که تا کنون 55درصد از آن محقق شده است.

,

 

,

دلبری همچنین با اشاره به جمع اوری مسکوکات طلا برای بازسازی و گسترش قسمت هایی که نیاز به طلاکاری دارد ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون 100گرم طلا از سوی این ستاد به ستاد کشوری ارسال شده است.

,

 

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار با بیان اینکه بر اساس سرانه جمعیتی شهرستان سبزوار سهم هر سبزوار در تعهد یک هزار تومان است و ما بقی تعهد در 24 تفاهم نامه با ادارات و مراکز باید جمع آوری شود.

,

 

,

وی در ادامه به مشارکت ستاد بازسازی استان خراسان در پروژهای بازسازی عتبات اشاره کردو افزود: ستاد بازسازی در بیشتر پروژه ها از جمله حرمین کاظمین و سامرا نقش داشته اما بیشتر کمک های مردمی بع ساخت صحن حضرت فاطمه در(س)نجف اشرف و صحن عقیله بنی هاشم در کربلا اختصاص می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه