اخبار داغ

تقارن میلاد مادر با سالروز مجروحیت فرزندش؛

زنانی از تبار فرشتگان/ بانوی لرستانی که خود را عروس حضرت زهرا(س) می داند

زنانی از تبار فرشتگان/ بانوی لرستانی که خود را عروس حضرت زهرا(س) می داند
زنان مجاهد مسلمان در عصر حاضر نقش بی بدیلی از زن را به تصویر کشیده اند که تاریخ تا ابد به احترام صبر، استقامت و درایت آن ها تمام قد خواهد ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک مجاهدت واژه ای بس گسترده است که وصف آن در قاب هیچ تصویری نمی گنجد و کسانی که این واژه را به تصویر کشیده اند،همیشه در تاریخ ماندگارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

زنان مجاهد مسلمان در عصر حاضر نقش بی بدیلی از زن را به تصویر کشیده اند که تاریخ تا ابد به احترام صبر، استقامت و درایت آن ها تمام قد خواهد ایستاد.

,

 

,

بانوانی که از تبار فرشتگانند که بنا به فرموده امام خامنه ای تعریف جدیدی از زن بودن را به جهانیان نشان داده اند و ثابت کرده اند می توان عفیف بود، محجبه بود، شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود.

,

 

,

زنان مجاهد مسلمانی انقلابی که همواره پرصلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهاد کبیر موفق اند و وجودشان مایه مباهات و افتخار کشور است.

,

 

,

, ,

 

,

بانوان مسلمان به عنوان پایه و اساس بنیان خانواده پا به پای همسر در تربیت درست و صحیح فرزندان که نسل های آینده یک جامعه و کشور را تشکیل می دهند گام بر می دارند.

,

 

,

صبر، تفکر و بصیرت زینبی زنان ایرانی در زمان انقلاب بود که مردان، پسران و برادران را راهی میدان مبارزه با ظلم می کرد و با صبر و استقامتشان دوشادوش همسران خود در میدان مبارزه بودند و در این راه برای حفظ انقلاب اسلامی مجاهدت می کنند.

,

 

,

مادری که پسر جوان خود را ولایی بار می آورد و با حضور فرزند خود در میدان های مبارزه با ظلم و کفر راضی می شود نمونه یک زن مجاهد ایرانی اسلامی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

بانویی که در مقابل فراق همسرش که راهی میادین نبرد شده صبر پیشه کرده ومشغول تربیت فرزندانی ولایی و مؤمن می شود نمونه یک زن مجاهد ایرانی اسلامی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

عزیزانی که این فصل از تاریخ کشور را درخشان کردند و با فداکاری شجاعانه خود خون تازه  در رگ این ملت و کشور دواندند "کبری حافظی"همسر فداکار جانباز صد درصد لرستانی شهید زنده "سید نورخدا موسوی مفرد"، نمونه و الگوی بارز یک مادر،همسر زن مسلمان با وجهه‌ای ملی و بین‌المللی است تقارن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن با سالروز مجروحیت فرزندش بهانه ای شد تا از 9سال صبر و استقامت این بانوی گرانقدر یادی کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

بانویی که ازهمسر جانباز خود با تمام عشق و علاقه و این نگاه  پرستاری می کند که پرستاری از مجاهد فی سبیل الله و مجاهد انقلاب اسلامی خود نوعی مجاهدت است نمونه یک زن مسلمان ایرانی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

وقتی آقا سید نور خدا موسوی مفرد؛ جانباز صد درصد لرستانی در مبارزه با اشرار گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در 17 اسفندماه 87 در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در عملیات کمین براثر اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع جانبازی مفتخر می‌شود همسرفداکارش با ایثاری زینب گونه  و انصراف از کار موردعلاقه‌اش به پرستاری از همسرش می پردازد.

,

 

,

آقا سید که خرم‌آبادی‌ها او را با اسم شهید زنده می‌شناسند باگذشت 9 سال از آن واقعه همچنان در کما به سر می‌برد و از آن سال تاکنون کبری حافظی با عشق و علاقه به مراقبت از همسرش پرداخته است و به‌تنهایی بار زندگی را به دوش می‌کشد تا در ایثار و ازخودگذشتگی کم از همسر جانبازش نداشته باشد.

,

 

,

شهید زنده سیدنورخدا موسوی

, شهید زنده سیدنورخدا موسوی,

 

,

تقدیر به‌گونه‌ای ورق ‌خورد که کبری حافظی در فصل دیگری از زندگی پرفراز و نشیبش نه در کسوت معلمی بلکه به تأسی از معلم بزرگ کلاس عاشورا؛ حضرت زینب کبری سلام علیها با ایثار، فداکاری، مجاهدت، صبر، عشق و پایداری پرستار همسر مجروحش می شود.

,

 

,

حافظی که این روزها خانه‌اش میعادگاه عاشقان و عارفان از جای‌جای ایران اسلامی است و کمتر روزی اتفاق می‌افتد که همسرش زائر نداشته باشد چگونه عاشق زیستن را برای همه میهمانان خانه‌اش مشق می‌کند.

,

 

,

وی که خود را عروس حضرت زهرا(س) می‌داند و می‌گوید: برکت خانه‌اش وجود نور خداست  و پرستاری از فرزند حضرت فاطمه الزهرا (سلام علیها) بزرگ‌ترین افتخار زندگی‌اش بوده است.

,

 

,

این بانوی  مجاهد،ایثارگر و خستگی‌ناپذیر این روزها وارد دهمین سال خدمت به جانباز جبهه اسلام می‌شود وقتی از روزهای اول نگهداری سید می‌گوید تا به الان، نه‌تنها خسته نشده بلکه مشتاق ترهم شده و بارها در بین صحبت‌هایش از خداوند می‌خواهد که در این راه ملول و درمانده نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه